Dubbele VCD naar DVD

Status
Niet open voor verdere reacties.

Glacius

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2003
Berichten
128
Ik heb Torque op VCD staan, 2 cd's. Ik heb de DAT-file al op de harddisk gezet en verandert in MPG. Ik heb in een andere threat gelezen dat ik deze kon mergen met TMPGenc. Dit lukt bij mij niet, hij pakt alleen de eerste file. En als ik ze merge komt er volgens mij een file uit van 1Gb of minder. Dus ik denk dat de kwaliteit ook bout is. Hoe kan ik deze 2 mpgfiles dan mergen tot 1 van iets meer Gb met betere kwaliteit en dan op dvd branden?:confused:
 
Ja die had ik allang geprobeerd ;)
heb in een andere threat gelezen dat ik deze kon mergen met TMPGenc. Dit lukt bij mij niet, hij pakt alleen de eerste file
 
Als je in TMPGEnc kiest voor de samenvoegfunctie en je voegt de bestanden in de goede volgorde toe kan je ze heel makkelijk in één nieuw bestand zetten.

Klik je wel op add na invoegen van het eerste bestand. Krijg je nog een foutmelding?

De omvang van het bestand is heel erg afhankelijk van de soort indeling. Om om te zetten naar DVD heb je een MPEG2 nodig.

Om om te zetten naar een DVD bestand heb je daarna nog TMPGEnc DVD Author nodig.

NB De grootte van het bestand zou goed kunnen zijn.
 
hoe bedoel je invoegen van het eerste bestand? Ik heb add en dan alle twee de bestanden en dan op run. Alleen krijg ik dan alleen de eerste file.:confused:
 
Je schrijft hem dan weg onder een nieuwe naam. Als het goed is is de grootte van dat bestand (ongeveer) even groot als de originele bestanden samen.
 
Dat klopt dan niet want beide bestanden zijn 423 mb en ik krijg er eentje trug van 568mb :(
 
naja, kheb nu tmpg dvd author of zoiets gebruikt en alle 2 de mpg files in 1 track gezet en gebrand. Hij doetut nu wel alleen het is egt een ***kwaliteit :(. Maar tog bedankt voor de moeite
 
kijk ook eens op onderstaande site. misschien heb je er iets aan. als de kwaliteit al ...... is zal hij nooit beter worden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan