viewer voor foto cd

Status
Niet open voor verdere reacties.

1957

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2001
Berichten
164
Ik ben bezig met Nero 5 een foto-cd samen te stellen voor een jarige. Deze persoon heeft geen goed fotoprogramma. Weet iemand of er een programmaatje bestaat dat ik op de cd kan branden, zodat daarmee de cd afgespeeld kan worden? Ik zou er erg mee geholpen zijn. Of misschien moet ik het helemaal anders doen? Ik zie uit naar reacties.
Groet, gabrielle
 
Irfanview is volgens mij een mogelijkheid. Freeware?
 
Een willekeurige optie ?

tegenwoordig heeft (bijna ?) iedereen Microsoft Office en dus ook Powerpoint.

In Powerpoint maak je een hele mooi diashow van al de fotootjes en die zet je op CD.
 
Beiden hartelijk dank! Ik heb beide programma's, maar heb zoiets nog nooit gedaan. Kan ik ergens een 'snelle' uitleg vinden?
 
ik ben volslagen leek op het gebied van video / foto en zelfs mij lukte het om een mooie presentatie te maken in Powerpoint.

Doodsimpel: start powerpoint op, lege / nieuwe presentatie en kies in het menu "invoegen" voor nieuwe dia en dan figuur uit bestand. Het wijst zich vanzelf, experimenteer maar eens wat.
 
Pasja, dank je wel. Ik ben inmiddels al begonnen met rondneuzen in Powerpoint en het gaat me vast wel lukken. Bedankt voor je adviezen. Groet, gabrielle
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan