Ruimte maken tussen nummers

Status
Niet open voor verdere reacties.

jjw

Meubilair
Lid geworden
19 jul 2002
Berichten
5.040
Weet iemand ook een manier om ruimte te maken tussen de nummers van een MP3 bestand.

Ik heb een MP3 bestand van een album, er zitten al wel pauzes tussen de nummers op de MP3 maar als ik hem decode naar een wave bestand zit uiteraard de cd speler deze ruimtes niet omdat het nog steeds een bestand blijft.

Is er dus een makkelijke manier om de ruimtes toch toe te voegen inplaats van plakken en knippen met audio software.

grtjs jjw
 
Bij een groot MP3 bestand hoort meestal een CUE bestand die de tracks en pauzes instellen. Zo maak ik ze iig wel.

Anders zul je toch met een WAV editor (Nero) aan de gang moeten gaan.
 
Hallo,

Op http://myhome.iolfree.ie/~mp3workshop/ kun je het gratis programma Mp3 Workshop downloaden.

Dat programma heeft een tool die MP3 splitter heet.

Die splitter kun je zo instellen dat hij een groot mp3 bestand in aparte mp3's verdeelt aan de hand van de stiltes tussen de nummers.

Guus.

PS. Met dat programma kan trouwens nog veel meer.
 
Kijk

Kijk daar heb ik nou wat aan, ik ga er meteen mee aan de slag, dankjewel.

Ik laat het wel even weten.

grtjs jjw
 
Ben benieuwd. Heb die tool nog nooit gebruikt.

Ik gebruik het vooral om gedownloade mp3-tjes allemaal hetzelfde volume en dezelfde bitrate te geven.

Guus.
 
Laatst bewerkt:
Voor de info: ik heb m net gebruikt om een twee uur durende DJ-set doormidden te splitten. Werkt perfect: eerst geluisterd waar een mooie break zou kunnen en vervolgens MP3 Workshop m op de seconde laten splitten. Mooi progje.
 
Inderdaad

het werkt redelijk makkelijk, je moet wel precies weten waar je wilt splitsen maar dat is natuurlijk een moeite die je er voor over moet hebben.

Dankjullie wel voor het helpen.

grtjs jjw
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan