DVD-shrink traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

wheijkoop

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2004
Berichten
91
Als ik een dvd wil omvormen met dvd-shrink duurt dit erg lang. Als ik het met mijn Nec 1300-A brander probeer duurt dit minimaal 1,5 uur. Met mijn dvd-station zelfs 2,5 uur. Statbar meldt dat mijn processor voor 100% in gebruik is. Echter heb bij mensen gezien die een hele dvd omvormen in 15 minuten (met een rate tussen de 4 en 5 mb per seconde) en een processor van 800 Mhz en nog minder werkgeheugen dan ik heb (256 mb).
Iemand enig idee hoe dit komt en hoe ik dit eventueel kan versnellen dat dvdshrink het ook binnen een half uur voor elkaar krijgt??
 

Bijlagen

  • dvdkopie.jpg
    dvdkopie.jpg
    21,4 KB · Weergaven: 35
hardeschijf defragmenteren. lopenden programma's afsluiten. wil ook wel eens helpen.
 
Harde schijf is paar dagen geleden volledig gedefragmenteerd en het enige proces wat ik heb lopen is DVD-shrink.
 
kan verschillende oorzaken hebben.

snelheid van de harde schijf 5400 of 7200 toeren ,als het allemaal losse clips zijn kost dat elke keer weer ff tijd om dat in te lezen ( een hele film kan in 1 gestaag tempo door gelezen worden )
mate van compressie waarin geript wordt.

enz enz
 
Mijn harde schijf is 7200 toeren en het zijn allemaal films zonder extra's dus moet hij in een tempo door kunnen gaan.
 
andere versie van shrink proberen misschien ?? hier gaat ie inderdaad ook in ± 15 min van dvd naar hd.

ja zou eens kunnen kijken wat er gebeurd als je tijdelijk de virusscanner ff uit schakeld die wil ook wel eens vertragen.
 
Andere versie van shrink werkt ook niet :confused:
En virusscanner lamleggen haalt al helemaal niks uit. Word een beetje moedeloos van computers, windows en dvd's :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan