problemen met de taakbalk

Status
Niet open voor verdere reacties.

pippi1971

Gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2004
Berichten
5
Ik heb problemen met de taakbalk. Geopende schermpjes zijn niet terug te vinden op mijn taakbalk.
Ik kan ze dus ook niet weer ophalen uit de taakbalk als ik ze weggeklikt heb. Dit moet ik doen met taakbeheer.
Heel erg lastig.
Ik heb geen virussen op de pc.
Wie weet hoe dit komt en wat ik er aan kan doen?

greetzzz pip:)
 
Heb je soms Gelijksoortige knoppen gegroepeerd weergeven aangevinkt? Vond ik zelf vet irritant. (rechtsklik op taakbalk/eigenschappen)
 
Thnx Gezina, was hem ff kwijt.:p
(overheen gekeken met instellen windows:eek:)
 
:thumb: Crash, hopelijk is dit ook de oplossing voor pippi1971.
 
ja die heb ik aangevinkt , maar dat heb ik altijd al dus daar ligt het niet aan;)
 
Bedoel je schermpje, zoals verkenner, internet explorer of de icoontjes rechtsonder op je taakbalk(systray)?
 
Of mogelijk systeemherstel toen het nog wel goed stond. Als het plotseling is gebeurd zou ik het volgende aanraden: Zou spyware kunnen zijn. Lees het begin van dit topic eens door en voer het uit: -->Helpmij tegen spyware offensief<-- Mocht na gebruik van AdAware en/of Spybot het probleem blijven plaats dan ALDAAR ook een Hijack This Log, staat allemaal beschreven hoe je een en ander moet gebruiken, experts helpen je vervolgens verder.
Je kan eventueel eerst een online-scan doen qua virussen/trojanen:
http://www.pandasoftware.com/activescan/com/activescan_principal.htm
 
Ik heb dit probleem al een tijdje en ik deed dus ook steeds systeemherstel als het weer optrad, maar dat gaat nu niet meer omdat ik systeemherstel uit heb gehad voor het verwijderen van een trojan die nogal onbekend was. Ik ben helemaal virus en spyware vrij.
Dus geen idee wat het is.....:confused:

thnx anyway
 
ik bedoel dus niet de icoontjes, die staan er gewoon op. Maar de sites die je geopend hebt staan zoals dit scherm
 
Nou ik zou het niet meer weten dan, behalve dan het toch uitvinken van Gegroepeerd weergeven etc. en vervolgens je taakbalk vergrendelen. Wacht ook even op andere forummers voor meer tips.
 
Ik heb vandaag windows xp opnieuw eroverheen gezet maar dit heeft niet geholpen :(
Iemand nog ideeën?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan