mov zonder QT

Status
Niet open voor verdere reacties.

Viperrr

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2001
Berichten
737
Is er iemand die al ene oplossing heeft gevonde om .mov bestanden in WMP af te spelen? ik heb zo'n hekel aan dat rot quicktime.
hetzelfde geld voor RealPlayer.

suggesties?
 
kijk eens op http://www.cygho.nl/ en dan onder freeware -> multimedia -> decoders daar staat een stukje over Quicktime Alternative schijnt een codec te zijn om quicktime met wmp te spelen.
 
Ik ben m nu aan t downloaden.
Als t werkt ben ik je heel erg dankbaar,
 
Volgens mij werken realplayer alternative en quicktime alternative niet zonder installatie van de originele pakketten.
 
Geplaatst door hackerfrans
Volgens mij werken realplayer alternative en quicktime alternative niet zonder installatie van de originele pakketten.

quote van de site is

Een van de weinige oplossing is dan de gratis Quicktime movie player van Apple ophalen en die installeren. Maar dat is me daar een traag programma. Het lijkt de media-player van Microsoft wel. Maar er is hulp onderweg. Na het installeren van de Quicktime codec "Quicktime Alternative" kan je films met .mov en .qt extensies voortaan gewoon in je favoriete mediaplayer bekijken.
 
Het bracht half uitkomst... Ik heb neit meer dat rot Quicktime, maar bij dat pakketje zit WMP Classic. Die speelt die bestanden af. Ik heb het nog niet aan de praat gekregen met normale WMP.
Maar voorlopig vind ik dit al genoeg.

Bedankt!
 
als ie speelt ben je al weer een stukje verder ermee ;)
 
Ja precies. Het is beter dan een rot tray-iccontje die je bij elke boot vraagt of je wilt updaten en meer informatie wilt hebben en amaal van dat soort irriterende zooi.
Wat heb je nou aan n video-afspeel proggy dat 24/7 in je traybalk staat?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan