KSVCD stottert als een gek

Status
Niet open voor verdere reacties.

Allard

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2001
Berichten
892
Ik heb met TMPEnc een aantal AVI geconverteerd naar KSVCD, omdat ik graag een 1,5 uur film op 1 cdtje (80min) wil hebben.. Dat gaat allemaal wel goed, en de film, eenmaal geconverteerd, loopt goed op mijn computer...

DUs ik denk, branden die hap, en ik doe dat dan ook met Nero op zijn allerlangzaamste stand (4x)...maar als hij dan eenmaal gebrand is...en ik stop hem in de DVD, dan duurt het eerst een lange tijd voordat de film begint, en als hij dan eenmaal begint...loopt hij elke 30 seconden vast of zo...weet iemand waar dit aan ligt?
Als je DVD KSVCD niet ondersteund, zou je toch helemaal niets moeten zien of wel?

Ik heb een JVC XV-N33...

Of zijn er misschien andere oplossingen hiervoor?

Alvast bedankt!
 
Ik heb een Pioneer set die heel slecht SKVCD's afspeelt, de "paar tientjes" speler van mijn dochter speelt ze wel af, de speler in onze slaapkamer heeft af en toe problemen. 3 spelers, verschillende prijsklassen en verschillende afspeelmogelijkheden.. het is niet anders.
 
DUs het ligt niet aan het encoden of branden..ligt dus aan mijn dvd speler....?

Is er dan misschien een andere manier die toestaat om een 1,5 uur film op 1 cdtje te krijgen?
 
Laatst bewerkt:
Jouw speler ondersteund geen ksvcd, zet je films om naar kvcd dat kan hij wel afspelen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan