wie heeft ervaring met pinnacle (7.0)

Status
Niet open voor verdere reacties.

soetekg

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2001
Berichten
400
Wellicht een simplele vraag voor pinnacle gebruikers

Ik werk voor het eerst met dit programma.

Als je
1. video opneemt op je computer
2. je bewerkt ze met pinnacle
3. Je rendert het filmpje

Hoe neem ik dan het mpeg bestand op.....?

Ik heb uiteraard een dvd en svcd brander (nec 1300)
 
Hoi,

Na het bewerken schrijf ik de film naar de harddisk in dvd formaat. Daara na maak ik met TmpGEnc een menu en brand ik het op dvd het progje past automatisch alles aan ..

Is ff proberen, maar werkt bij mij perfect..

Succes
 
dank

Hoi

Toch nog even een vraagje. Eerst liet ik renderen, maar kan het bestand om te branden niet meer terugvinden op de harde schijf. Mijn harde schijfruimte zakte tot de kritische fase (Ik kan nog steeds die opnames niet vinden en verwijderen) Daarna heb ik een mpeg2 gemaakt op een andere partitie van de harde schijf waar nog wel veel ruimte was, deze heb ik gebrand als dvd maar de beelden (analoog van een hi 8) zijn op schijf slecht Heb ik het wel goed gedaan?

Als laatste dat menuutje bij TPG (is dat trouwens freeware?) hoe brand ik dat mee?

P.s. nog hartelijk dank voor je reactie
 
Hallo,

In studio (ik gebruik 8) is goed aan te geven waar de bestanden worden opgeslagen. Ik denk dat ze naar
C:\Documents and Settings geschreven zijn en dan in je gebruikte profiel ergens (misschien temp map onder local settings). Wat betreft de kwaliteit , ik gebruik een miniDV dus dat is al digitaal. wel denk ik dat je met analoog bijna net zo'n goede kwaliteit moet krijgen. Let er op dat je het in het juiste formaat naar je harddisk schrijft, en laat TmpGEnc de rest doen. De laatste stap in TmpGEnc is het branden. Daar moet je dus alleen maar de stappen voor doorlopen. Verder gewoon proberen en testen.

succes :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan