OpenOffice = OpenOffice.org

Status
Niet open voor verdere reacties.

brutus

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2000
Berichten
781
Hallo allemaal,

Ik had dit middels een pb of mail naar de mod willen doen, maar dat werkt beide niet, dus daarom dit topic.

Ik vind het heel mooi dat OpenOffice.org hier een plaatsje heeft mogen krijgen. Zelf neem ik deel aan het OpenOffice.org project. Ik houd me hierbij voornamelijk bezig met het vertalen van de helpbestanden en deze bestanden vervolgens beschikbaar te maken voor iedereen.

Nu is het zo dat er in Amsterdam een bedrijf zit genaamd Open Office. Dit bedrijf is actief bezig met open source software. Zoals jullie zien is de gelijkenis treffend. Het bedrijf Open Office heeft echter het verzoek uitgesproken om de twee strikt te scheiden. Dus sterk onderscheid maken tussen OpenOffice.org en Open Office. De nl.openoffice.org community heeft naar aanleiding hiervan overleg gehad met Open Office en daardoor zijn er een aantal afspraken gemaakt. Een van die afspraken is dat wij (nl.openoffice.org) altijd het .org achter de naam zetten. Mijn vraag aan helpmij is dan ook om dit ook op dit forum te doen.

Groeten,

Bert
nl.openoffice.org
 
Gelezen, ik heb dit topic wel op slot gezet om een discussie te voorkomen, je kunt mij bereiken via de "e-mail" button.

We passen de teksten aan.
 
komt in orde :thumb:

met vriendelijke groet,

Held
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan