Hoe een CD hoesje te printen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

sitas

Gebruiker
Lid geworden
10 jun 2001
Berichten
363
Hoi,
Ik vond via startpagina de pagina om een CD hoesje te printen. Echter als ik de afbeelding uitprint wordt hij veel te groot, als ik de pagina uitprint komt alle reclame erbij.
Wie weet hoe je makkelijk een hoesje kunt vinden en uitprinten (zodat hij ook in het doosje past).
Groet Sita
 
Sitas,

Heb je geen brandprogramma zoals Nero, of Easy cd creator op je PC staan ?? Daar zitten ook cover/label makers bij. En even via google zoeken naar 'Coverdesigner' levert ook vast wel wat op ;)


Remy
 
Hoi Sita,

Je moet wel een programmaatje hebben die die hoesjes voor je 'maakt'. Bv. Coverpro, dit is een trialversie, erg gemakkelijk in het gebruik.
Toets coverpro in bij Google...;)
Succes.
 
ja en dan??

Beetje dom misschien hoor....
ik had een programmaatje gedownload (CDCoverpPrint) maar dan?
Dan kan ik aanklikken front maar hoe krijg in dan het plaatje -in dit geval van Norah Jones- erin? In het programma?
Ik had de afbeelding wel gevonden op een site van CD hoesjes maar hoe combineer ik het een met het ander zeg maar? Als dit nog te volgen is.
 
Gelukt!!!!

Na 1 1/2 uur puzzelen is het gelukt.... Leuk is dat als het dan toch lukt.
Dat dit zo kan, tot nu toe ging ik altijd naar het kopieerapparaat etc.
Is er ook een site waar je hoesjes voor CD roms kunt vinden? (Voor kinderen, b.v. van my little pony, Robbie Konijn, Maan roos vis etc.).
Bedankt,
Sita
 
Ik ben bang dat die laatste vraag in strijd is met de copyrightwetgeving en dus ook met de regelgeving op het forum :(
 
ik zou zeggen gebruik even google ;) hier op helpmij gana we ieder geval geen links geven naar cover sites aangezien er gewoon copyright op zit
 
O.K.

Ik zal even kijken bij Google. Ik wist dat niet van de copyrights. (Snap trouwens niet waarom dat dan niet geld voor CD hoesjes?)
Snap wel dat i.v.m. deze copyrights het niet iets is voor op het forum, sorry.
Sita
 
Re: O.K.

Geplaatst door sitas
Ik zal even kijken bij Google. Ik wist dat niet van de copyrights. (Snap trouwens niet waarom dat dan niet geld voor CD hoesjes?)
Snap wel dat i.v.m. deze copyrights het niet iets is voor op het forum, sorry.
Sita

dat copyright geld juist voor de hoesjes ;)
 
kwartje is gevallen......

Juustum
I got it....
Alles is gelukt.
Sita
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan