grote van films

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marthijn

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2004
Berichten
9
Kan iemand mij vertellen waar je goed dvd's kan Kopen???

Op Kazaa kan ik ze alleen vinden van max 750 mb, maar volgens mij moet dat toch ongeveer 4,7 GB zijn???

Ik hoor het wel....

Dank en groet,

Marthijn
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je mag daarvoor zelf creatief zijn.;)
(Zie huisregels)
Warez:
Onder warez valt: illegale software, crack's, serienummers, kortom dingen waar je normaal gesproken een licensie voor nodig hebt.
Je mag dus nooit warez plaatsen op de site (dus ook geen link's of bijlage's die warez bevatten!).
Naar warez mag je nooit vragen!
Je mag wel over warez programma's praten (als iets je niet lukt met het programma),
maar absoluut geen link(s) plaatsen naar waar je het vandaan hebt!
 
Een dvd is inderdaad 4.7 gig groot en je krijgt het binnen als twee mapjes. Video en die andere.
Het is wel zaak goed op te letten want er worden ook veel dvd-rips gegeven in de meest onmogelijke uitvoeringen. Zo zit ik b.v. nu met .mov. Nooit van gehoord.
Is een bittorent een verboden woord??? Dat schijnt te werken met Java. Ik vertrouw Java voor geen cent. Als poorten actief blijven als je het programma hebt gesloten dan is er iets vreemd aan de hand. Pas nadat ik Java sloot in taakbeheer werd het hier rustig.
En verder is Google een supr zoeker!

Hoezo creatief :cool:
 
vragen waar iets te downloaden is staan we inderdaad niet toe.
Ook verwijzen naar daar en daar kun je iets halen staan we niet toe.

Als je problemen hebt met iets wat je gedownload hebt kun je je vragen wel stellen ;)

de 750 mb versies waar je het over hebt zullen hoogst waarschijnlijk mpeg of avi zijn.
 
Geplaatst door Elisa
...bittorent... Dat schijnt te werken met Java.

Hoeft niet. Alleen als je een Java Bittorrent-client (zoals Azureus) gebruikt.
 
Dank je Dannyboy! Dan moet je dat zeker weer gaan converteren :( DVD's gaan makkelijker :)
Maar.......eerlijk gezegd ik heb het meer gedaan om eens te zien hoe het gaat. Ik vind het bloedlink en dat programma is er bij mij weer af.
Het is tricky. Je sluit af maar bij de verborgen icoontjes staat het programma nog actief. Toen ik er achter kwam sloot ik em steeds in taakbeheer.
Weer later ontdekte ik dat de aanvallen op poort 6881 gewoon doorgingen van dezelfde 'firma' terwijl ik 6883 had opgegeven bij firewall en router. Het uitgaande verkeer ging ook bij de gekste poorten naar buiten.
Al met al een kompleet onoverzichtelijke boel.

Onderzoek alles, maar behou het goede zou ik zeggen :p

Het is overigens niets strafbaar om te downloaden. Wel om the sharen ;)
 
Geplaatst door Elisa
Het is overigens niets strafbaar om te downloaden. Wel om the sharen ;)

Een wijdverbreid misverstand. Het downloaden van auteursrechtelijk beschermd materiaal is wel degelijk strafbaar, maar wordt vooralsnog gedoogd.
 
Zo las ik het niet in Computertotaal of Computeridee.
Maar goed. Gedogen is ook prima :D
 
Dan zat dat blad er echt naast hoor. Regels voor p2p zijn er nog helemaal niet, alleen maar veel voorstellen en plannen (waarvan sommige inderdaad inhouden dat downloaden legaal zou moeten worden maar uploaden niet). Er staat nog helemaal niets vast, noch in wetgeving noch door jurisprudentie. Wel geldt in de praktijk op het moment dat je voor vervolging wegens downloaden niet bang hoeft te zijn.
 
Het resultaat is toch nul op die manier. Als je niets aanbiedt haal je niets binnen ook. Zo zou het dus ook doodbloeden.
 
reacties

Misschien een beetje eigenwijs hoor,
maar steeds vaker gaan giga mega- leden met elkaar in discussie, terwijl er verder niets meer geantwoord wordt op de oorspronkelijke vraag.

Wellicht een idee om een nieuw topic te starten en met elkaar verder in discussie te gaan?
 
Re: reacties

Geplaatst door soetekg
Wellicht een idee om een nieuw topic te starten en met elkaar verder in discussie te gaan?

nou laten we dat maar niet doen evt discussie maar lekker via e-mail of msn ;)
 
We zitten op redelijke manier de tijd te verdoen tot Marthijn terugkomt.
Jij hebt trouwens tot nu to niets ingebracht.
Wat let je?
 
Geplaatst door Elisa
We zitten op redelijke manier de tijd te verdoen tot Marthijn terugkomt.
Jij hebt trouwens tot nu to niets ingebracht.
Wat let je?

Elisa ik kan je nu al vertellen dat we hier geen discussie gaan voeren.
Je weet ook dat het niet de gang van zaken is in een topic lekker te blijven babbelen tot de topic starter antwoord geeft.
 
Tazman, ik had je al gemaild dat mijn antwoord niet voor jou bedoeld was maar de persoon voor je.
 
Geplaatst door Elisa
Tazman, ik had je al gemaild dat mijn antwoord niet voor jou bedoeld was maar de persoon voor je.

En je had al een reactie op je mail inclusief nogmaals het verzoek niet meer offtopic te gaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan