mediaplayer 9 speelt geen audio-cd

Status
Niet open voor verdere reacties.

mpdrietje

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2003
Berichten
16
sinds enige tijd heb ik de windows mediaplayer 9 draaien onder windows ME. nu lukt het me van geen kanten meer (vrij plotseling) om een audio-cd af te spelen. reeds op de computer aanwezige muziek wordt wel gewoon afgedraaid; geluidskaart is het dus niet.
ondanks het feit dat ik de adviezen opvolg die ik krijg bij de foutmelding (0xC00D11F8: Kan de cd niet digitaal afspelen Windows Media Player kan de cd niet digitaal afspelen. De speler heeft automatisch voor het cd-rom-station de instelling voor analoog afspelen gekozen. Op het tabblad Apparaten kunt u weer terugschakelen naar digitaal afspelen van cd's) lukt het me niet.. het lijkt wel of er geen connectie is met de cd-rom speler..
weet iemand hoe dit kan komen en nog meer....wat er aan te doen is?????
bvd
 
Kijk eens in WMP onder
opties > bestandstypen
Is daar alles nog aangevinkt?
Bij mij staan daar 11 items!

Mis je daar misschien iets?
 
helaas, ik had de instellingen van de player al weer op standaard instellingen teruggezet omdat ik dacht dat dit het zou zijn. helaas dus....
dit heb ik overigens via knoppenbalk van wmp kunnen doen, omdat deze geen ander beeld geeft als ik onder opties de cd-romspeler aanklik zoals wordt geadviseerd.
weet iemand nog iets?? ik kan nu helemaal niets, ook geen cd-s branden............ helllluuuuuppppppp
 
.....oeps , bovenstaand moet natuurlijk zijn dat ik het NIET via de player kon regelen.... sorry
 
mediaplayer

helaas heb ik nog geen oplossing voor het probleem van windows mediaplayer hetgeen ik hiermee dus opnieuw onder de aandacht wil brengen.
Ik kan nog steeds niks met audio-cd-s tot mijn grote verdriet, aangezien ik daar zo ongeveer de hele computer voor heb gekocht....
is het wellicht zinvol de player te verwijderen en opnieuw te downloaden en zo ja, waar doe ik dat????
verlies ik dan overigens de aanwezige audiobestanden?????????
 
weet iemand het????

zie bovenstaande ...........is er iemand die iets weet????
 
als de audiobestanden op je harde schijf staan opgeslagen zul je ze niet verliezen.
uninstall en reinstall is een optie die iig geen kwaad kan.
zelf ( en dit is natuurlijk geen echte oplossing) heb ik ervoor gekozen om de free realone audioplayer te installeren omdat ik die gebruikersvriendelijker vind bij het branden van cd's, het afspelen/opslaan van cd's en het omzetten van wma naar mp3 files ( wat media niet kan).
succes
btw: de oude windows media bestanden worden door realone keurig omgezet in realone bestanden.
 
ten eerste wil ik je laten weten voor als je dat nog niet wist, is dat windows me een heel onstabiel besturingssysteem is. Het heeft snel fouten, loopt snel vast enz... kan een tijd goed gaan maar komen steeds meer problemen. Maar even over je probleem, ga eens naar windowsupdate, dan weet je zeker dat je overal de laatste drivers van heb, en dan heb je ook de nieuwste mediaplayer, misschien helpt dat iets
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan