tekstballoons

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dopey

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2001
Berichten
95
Hallo ik heb een beetje aparte vraag..

ik kan ff nie meer op het woord komen, maar wanneer je bijvoorbeeld met je muis op een icoontje gaat staan of op een naam in je msn messenger dan verschijnt er een geel tekstballonnetje dat je verteld wat het inhoudt. nu is mijn vraag hoe ik deze "hulpjes" weg kan halen. Hopelijk snappen jullie wat ik bedoel..

Groeten martijn
 
ik gebruik hier een progje voor, XPantispy genoemd.
ik weet niet waar ik het vandaan heb maar denk dat je met google wel een end komt.
anders moet je je nog maar ff melden, dan meel ik het je. het is maar 26 kb groot.

groet,

Maarten
 
Dit zou ook moeten werken:

START > uitvoeren >type GPEDIT.MSC > gebruikersconfiguratie > beheerssjablonen > MENU en TASKBAR >BALLON TIPS bij items van het START MENU verwijderen > (rechtsklik, eigenschappen)inschakelen > OK

Ik heb hem even naar de nederlandse uitleg vertaald, anders moet je nog zoeken. :)
 
re:

bedankt alvast voor de reacties, maar ik heb alle opties hierboven uitgevoerd, maar ik zie ze nog steeds. Schijnbaar zitten ze ergens hardnekkig verstopt? antispy werkte niet, het vbs ook niet . Wel opnieuw opgestart na het uitvoeren, maar helaas het mocht nie baten....nog meer ideeën misschien?
groetjes martijn
 
In het bijgevoegde bestandje zit een registry patch. Dubbelklikken, opnieuw opstarten en klaar.
 

Bijlagen

  • regpatch balloontips.zip
    253 bytes · Weergaven: 31
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan