vreemde situatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

nickos

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2004
Berichten
95
`hallo allemaal.
ik heb een vraag ik heb bij kazaa een film gedownload maar als ik hem dan wil kijken krijg ik het volgende in beeld
de videogegevensstroom kan niet worden afgespeeld er is geen geschikt decompressieprogramma gevonden wie weet wat dit is
groetjes nick
 
Dat betekent dat je de juiste codecs niet hebt. Die moet je dus even installeren. Mocht het om een avi-bestand gaan, dan kun je met Gspot kijken welke codec je precies nodig hebt: http://www.headbands.com/gspot/
 
hoi
nou heb via jou link geprobeerd maar doet nog niks eigenlijk hoop dat je me verder kan helpen groetjes nick
 
Welke informatie krijg je dan precies van Gspot?
 
Geplaatst door nickos
ik krijg niks alleen dat ik iets kan downloaden

Ik kan je niet helemaal volgen. Heb je Gspot al wel gedownload? (Heeft trouwens alleen maar zin als het om een avi-bestand gaat.)
 
Je zult inderdaad eerst Gspot moeten downloaden en daar het file inladen.
dit werkt zoals buffy ook al zegt alleen met ene avi file.
 
ik heb nu gspoot gedownload maar er gebeurt verder niks heb hem ook al geinstalleerd
 
Geplaatst door nickos
ik heb nu gspoot gedownload maar er gebeurt verder niks heb hem ook al geinstalleerd

Start Gspot dan nu, kies file -> open en blader naar de film waar het om gaat. Je krijgt dan te zien welke codecs benodigd zijn. Snap je die informatie niet, plaats die dan hier.
 
zie afbeelding

attachment.php
 

Bijlagen

  • screenshot005.jpg
    screenshot005.jpg
    76,7 KB · Weergaven: 83
dank je wel jongens het is me gelukt kan hem nu afspelen maar heb nog 1 vraag hoe krijg ik ondertiteling
 
Geplaatst door nickos
dank je wel jongens het is me gelukt kan hem nu afspelen maar heb nog 1 vraag hoe krijg ik ondertiteling

afhankelijk wat je wilt als je alleen het avi file met subt wil afspelen zou je bv een player als BS player kunnen nemen en zorgen dat de film en het subt file de zelfde naam hebben en in de zelfde map staan, dit gaat oom met mediaplayer maar dan zul je vobsub moeten installeren.

wil je hem op een standalone dvd speler bekijken dan zul je hem ommoeten zetten naar vcd of svcd.

kijk eens op http://wintips.filmt.nl daarvoor
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan