Nou breekt mijn SVCD klomp

Status
Niet open voor verdere reacties.

Allard

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2001
Berichten
892
Nog een keer eenzelfde vraag, bij gebrek aan antwoord op de vorige.

Ik brand mijn 40 minuten SVCD met Nero....
Alles gaat goed. Burn succesfull...
Als ik de CD afspeel op mijn computer...speelt tie netjes 40 minuten af (en de 545 MB staan netjes op cd)

Maar als ik hem in mijn DVD doe (JVC XV-N33, ondersteund SVCD), dan doet alles perfect....alleen bij 29 minuten stop hij... En hij geeft ook dus aan dat de hele cd maar 29 minuten lang is...

Rara wat kan dit zijn..
 
Waarschijnlijk leest je pc nauwkeuriger dan je DVD en zit er een "slechte" plek in je schijf.
 
Maar op de DVD doet hij het perfect... Hij denkt alleen dat hij 29 minuten is...(geeft hij ook aan)

Is er iets wat ik kan doen om dit te checken?
Kan ik het misschien anders branden?
 
Waarschijnlijk is er tijdens het branden een foutje ingeslopen bij de 29 minuten of zat die al in de film. Je pc kan hier veelal overheen lezen en zal je niets of weinig merken, alleen is de laser van je dvd minder sterk en blijft hij vaak op dat punt hangen waardoor hij dus ook niet ziet dat je dvd eigenlijk langer is. Advies gebruik het programma Videofixer eens om je avifile te testen op fouten en deze vervolgens te repareren. Heeft mij al vaak uit de brand geholpen, als het goed is kun je dat programma van onderstaande site downloaden

succes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan