Platinum DVD+R

Status
Niet open voor verdere reacties.

bart80

Gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2003
Berichten
21
Hoi,

Ik heb een Philips DVDRW416 brander en ik wil graag Platinum DVD+R's aanschaffen met mediacode CMC MAG E01. (zie www.cdrwinkel.com)

Nu kan ik alleen nergens vinden of deze schijfjes compatible zijn met mijn brander. Kan iemand me daarbij helpen?
Bedankt.

Bart
 
hmm interesant dit, maar volgens mij als jou dvd brander + dvd's ondersteund kan hij toch gewoon over weg met alle dvd+ schijfjes??
 
Dat weet ik eigenlijk niet, maar ik heb wel gehoord dat het wel uit kan maken waar die dvd's gebakken zijn. Op de site cdrwinkel.com hadden ze eerst 4x platinum dvd's met mediacode beginnend met rico... dacht ik. Dus het lijkt dat die 8x dvd's door een andere fabrikant zijn gebakken. Ik vind het alleen riskant om zoiets aan te schaffen zonder zeker te weten of het werkt. Straks zit ik ermee.
 
Daar heb je helemaal gelijk aan, ik heb zelf eens even rond gekeken en opkieskeurig staat meer over de drives, en daarbij meningen en ervaringen van andere mensen met verschillende schijfjes, misschien staat daarbij ook iets voor jou!
 
Ik had daar inderdaad ook al gekeken. Sommige merken zouden wel kunnen, maar die zijn wel wat duurder. Vandaar dat ik eerst kijk naar Platinum zelf. Sommige merken die daar genoemd worden, worden misschien niet ondersteund door mijn speler, dus daar zit je dan ook weer mee. Dan blijven er niet veel keuzes over, maar bedankt voor je reactie in ieder geval.
 
Ik hou die platinum dvd's maar voor gezien. Heb trouwens arita dvd+r 4X geprobeerd. Deze werken ook in mijn brander en op mijn speler. Ze pakken alleen niet in mijn dvd speler in de pc, maar dat geeft niks.
De schijfjes zijn net zo goedkoop als platinum, dus ik ga deze maar aanschaffen denk ik.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan