MP3 probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dutchbull

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
10 jan 2002
Berichten
1.014
Hallo allemaal,

Ik heb een probleem wat ik niet snap.

Als ik een MP3 download, dan heb ik geen geluid of er komt ineens een heel raar geluid uit de boxen, maar de media player speelt de MP3 wel gewoon af.

Moet ik een speciale codec hervoor hebben of is er iets anders wat ik moet hebben?

Ik hoop dat iemand het antwoord heeft!!

Alvast bedankt
 
Ik haat het ook...

Waarschijnlijk is dat een bestandje wat door een platenmaatschappij naar de filistijnen is gestuurd. Platenmaatschappijen doen dat zodat wij de cd toch gaan kopen....
Vaak gooien ze dan een heel irritant geluidje.... of een stilte door de platen heen en laten die heel snel rond gaan op kazaa en zo





EDIT: sorry.. waarschijnlijk is dit niet wat je bedoelde
 
Dus je moet dan net het geluk hebben dat je er 1 download die wel goed is of zijn alle mp3's zo?
 
Het komt idd neer op geluk, of je kan m gewoon kopen natuurlijk :)
 
Geplaatst door verhoog
Het komt idd neer op geluk, of je kan m gewoon kopen natuurlijk :)

Ja, kopen kan natuurlijk ook, maar waarom kopen als het ook gratis kan??
 
Download een bestand waarvan de bandbreedte niet TE hoog is. Vaak zijn die beschadigde bestanden 3600 (staat bij bandbreedte als je kazaa gebruikt) kijk gewoon naar een bestandje wat iets minder heeft...
 
We kruipen een beetje tegen de grens aan hier, het is niet de bedoeling van Helpmij om op enige manier aanzet te geven tot welke vorm van illegaliteit dan ook. Dit houdt dus ook in het geven van tips voor het beter laten slagen van illegale downloads. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan