Film bewerken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jappie-zland

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 dec 2002
Berichten
1.336
Ik heb een paar filmpjes die ik wil bewerken..
Ik wil stukjes van het ene filmpje en stukjes van een ander filmpje achter elkaar zetten .. met een muziek je er bij ..
Ik wil het beeld ff stil zetten en een tekst in beeld zetten
Met welk programma zou ik dat kunnen doen .. het liefts een makkelijk programma

Thnx :thumb:
 
met tmpgenc kan je bij mpegtools aangeven dat je meerdere films aan elkaar wil plakken..

hoe de tekst er in te krijgen durf ik je niet te zeggen
 
Makkelijk in gebruik, ik denk niet echt veel bijzonders (heb zelf niet echt professioneel hoeven te werken :D) maar bij Windows XP zit standaard Windows Movie Maker, deze is te vinden in Start > Programma's > Bureau Accesoires

Misschien dat je hier wat aan hebt...
 
Geplaatst door Stigter
met tmpgenc kan je bij mpegtools aangeven dat je meerdere films aan elkaar wil plakken..

hoe de tekst er in te krijgen durf ik je niet te zeggen

Dat heb ik niet helemaal nodig .. ik moet alleen stukjes aan elkaar plakken van andere filmpjes ..
Maar ik ga dat movie maker eens proberen ..
 
Met moviemaker kan ik heel goed de stukjes uitknippen en plakken .. thnx daarvoor
Maar ik kan geen achtergrond muziek daar bij zetten .. of tekst er bij ..
Weet iemand een programma waarmee dat kan ..
 
Welles

Natuurlijk kan dat wel met moviemaker daar is het programma voor...ik zou wel eerste de windows update doen zodat je 2.0 hebt. Verder kan je tekst tussen voegen en over de film heen etc, etc muziek kan je ook toevoegen zelfs knippen plakken in- & uitfaden harder, zachter zetten...effe lezen dus bovenaan bij help hoe het werkt als je het zo niet snapt. Je moet 'm daarvoor niet op storyboard laten staan met de tijdslijn selecteren dan is het nog alleen maar er heen slepen. Wel moet je video en audio bestanden even importeren...maar tis heel simpel.
 
Re: Welles

Geplaatst door Ron de Rooy
Natuurlijk kan dat wel met moviemaker daar is het programma voor...ik zou wel eerste de windows update doen zodat je 2.0 hebt. Verder kan je tekst tussen voegen en over de film heen etc, etc muziek kan je ook toevoegen zelfs knippen plakken in- & uitfaden harder, zachter zetten...effe lezen dus bovenaan bij help hoe het werkt als je het zo niet snapt. Je moet 'm daarvoor niet op storyboard laten staan met de tijdslijn selecteren dan is het nog alleen maar er heen slepen. Wel moet je video en audio bestanden even importeren...maar tis heel simpel.

Ik doe nooit windows update .. maar kan ik die update voor moviemaker ook ergens downloaden ?
 
Hey bedankt he .. ik ga die update downloaden .. en verder met het filmpje *****n :)
thnx :thumb:
 
Ja precies hellep me, pliessss

Geplaatst door megabit
Adobe Premiere:D


Ikke was nog niet uitgepraat ha ha ha

Ik wil heel graag met dat Adobe Premier Pro
te donker opgenomen filmpjes lichter maken. De mogelijkheid is er wel, met video effect, maar ik snap de b.... van dat programma.

Wie kan/wil me daardoor heen kletsen via MSN??

tcrccr@hotmail.com

Hopelijk wil iemand dat, groetjes en bedankt alvast.

Carla
 
Laatst bewerkt:
Ik zou graag .avi bestanden willen knippen en plakken. Dan een leuk muziekje eronder. Ik heb het geprobeerd met dat Windows MovieMaker, maar het duurde een 250min voordat hij 1 flimpje (van zo`n 180MB) had geimporteerd. Is dat normaal, of zijn er voor .avi bestanden betere programma`s voor. En wat mij ook stoorde is het feit dat hij zelf "clipjes" van de film maakte. Die wil ik zelf kunnen maken. Daar is toch vast wel een betere programma voor?
(Oja, ik ben gewoon een totale no_Ob op dit gebied, maar wil het nu graag leren :p)
 
Thankssss :)

Hoi Mr. Megabit,

Ik ga het gelijk uitproberen, top idee. Thanks.

Groetjes,
Carla
 
movie maker

ik probeer ook een paar filmpjes te bewerken maar movie maker wil ze niet openen aan wat kan dat liegen

alvast bedankt
 
@destroy95,

Welkom op Helpmij.:)

Graag even een eigen topic aanmaken, deze is van 2004 en niet actueel meer. Daarbij is het niet netjes in te breken in iemand zijn/haar topic.

Ik sluit deze daarom.

PS rechts boven op de pagina vind je de "Help" met uitgebreide uitleg hoe het forum werkt.:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan