studio 8 pinnacle

Status
Niet open voor verdere reacties.

mario-angela

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2002
Berichten
453
hoi,

ik heb vandaag een oude videoband(speelduur 2,5 uur)m.b.v. studio8 van pinnacle op mijn computer gezet.deze wil ik gaan bewerken om hem daarna op een dvd te branden.

nu wil ik ook de originele film op dvd zetten.dit lijkt me veiliger als de videoband.nu is het bestand te groot om op dvd te branden.volgens studio8 kan er 124 minuten film op een dvd,ik heb er 32 te veel.is er een manier om de complete film toch op dvd te krijgen?

het bestand is nu van het type intervideo media file en is bijna 8 gb groot.

mario

p.s. ik heb geprobeerd om te zoeken op het forum maar de zoekfunctie doet bij mij niks.
 
film verkleinen

Je kan als je met pinnacle werkt bij opties voor het branden kiezen uit diverse opties.
automatisch,beste kwaliteit, en ook aangepast.
om deze optie gaat het hier moet je de bitrate onder de 3000 zetten om meer als 2 uur op een dvd te krijgen.
de kwaliteit loopt dan wel terug. dus je kan beter kijken wat je echt kan missen van de band.
 
gaat de kwaliteit dan hard achteruit?

of is deze nog altijd beter dan de videoband.
 
helaas lukt dit niet .ik krijg hem niet onder de 3000 ingesteld.als ik een getal onder de 3000 invoer springt hij automatisch weer naar 3000.
 
ik heb de trial versie van tmpgenc gedownload en geïnstaleerd.
het splitsen gaat goed en ik krijg twee bestanden.
* een mp2 bestand,deze kan ik in het hoofdscherm
laden bij audio source.
* een m2v bestand,deze kan ik niet geladen krijgen bij video source.

ik krijg de volgende melding als ik dit wil doen:

File "D:\tmpgenc\video1.m2v" can not open,or unsupported.wat doe ik verkeerd.ik heb de link van bandit gebruikt als handleiding.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan