Movie Maker 2: beeld valt weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

pcfixer

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
3 jun 2001
Berichten
2.398
Hoi mensen,

Nou, aan het editen geslagen maar zit gelijk weer met problemen...

Ik heb een titel gemaakt (StarTrek / Starwars achtig, zo naar boven scrollen met perspectief) aan het begin van de film. Het is overigens met een lettertype gedaan dat niet standaard in Windows zit... Ik weet niet of dat wat uitmaakt?

[edit]Nope, heb met standaard Century Gothic en Arial geprobeerd maar geen effect, hij blijft wegvallen. Wel heb ik gemerkt dat zodra ik niet voor DV-AVI heb gekozen maar voor het veel lagere WMV (1,2 Mbps ipv 30) hij hem wél goed doet :confused: :eek: :mad: )[/edit]

Enfin, Wat er dus nu gebeurd is het volgende. Als ik hem zeg maar als DV-AVI op de computer opsla dan valt de titeltekst na 5-6 seconden gewoon weg en is alleen de (zwarte) achtergrond nog te zien. Dit tot de titelscene is afgelopen en de rest komt. Dit komt er allemaal picobello op, niets op aan te merken. Maar ik heb her en der ook nog een tussentitel (ook met een lettertype dat niet standaard is...) waarbij ook de tekst soms wegvalt. Het is maar bij 1 het geval.

Ik sta echt voor een raadsel en maandag moet ik die film inleveren op videoband...

Iemand? :(:confused: :eek: :mad:
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan