pinnacle 9.0 project te groot????????

Status
Niet open voor verdere reacties.

ronald buijtend

Gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2002
Berichten
511
Koop ik een Video 8 bandje van90 min,bewerk ik het bandje,totaal 126 min.Krijg ik een melding als ik een dvd wil maken met de tekst Uw project is te groot past niet op de schijf.Hoe kan dat?Van mij mag het bestand op de harde schijf blijven,dan gooi ik hem wel door dvd20ne en klaar is kees.
 
antwoord op: pinnacle 9.0 project te groot????????

Ik heb mij net bij helpmij.nl aangemeld omdat ik graag hetantwoord wil op onderstaande vraag van een van jullie leden. Ik ben ingelogd maar waar en hoe vind ik dat antwoord? En als dat al weg is, wie heeft opnieuw het antwoord voor mij?


Koop ik een Video 8 bandje van90 min,bewerk ik het bandje,totaal 126 min.Krijg ik een melding als ik een dvd wil maken met de tekst Uw project is te groot past niet op de schijf.Hoe kan dat?Van mij mag het bestand op de harde schijf blijven,dan gooi ik hem wel door dvd20ne en klaar is kees.
 
Krijg je niet de melding dat er niet genoeg plaatst is om de hulpbestanden te generen? Deze kan je eenvoudig verwijderen of de map verplaatsen naar een grotere schijf; iedere keer dat je een DVD maakt komen er hulpbestanden in deze map die achteraf niet vanzelf verwijderd worden.
 
Als ik Bij "Film maken" voor "Beste Video Kwaliteit" koos kreeg ik de melding dat er niet voldoende ruimte was. Ook al had ik 30 Gb ruimte en was de te maken film nooit meer dan 4,3 Gb, de melding bleef. Nu kies ik voor "Automatisch" en heb ik geen problemen meer.
Het probleem is dus nog niet opgelost maar ik omzeil het zo.
 
Je kan bij de instellingen nog selecteren waar je je film naartoe wilt schrijven, rechtstreeks naar de DVD (mag dan niet te grot zijn) if een image op de harde schijf maken (mag zo groot zijn als de harde schijf toelaat), je moet dus voor deze laatste optie kiezen.
 
Als ik dus bij instellingen aangeef dat ik naar harde schijf wil schrijven waar ik dus b.v. 30 Gb heb vrijgemaakt, blijft de melding komen. Ik kan dus hoe dan ook niet voor "Beste Video Kwaliteit" kiezen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan