Gek beeld in premiere pro

Status
Niet open voor verdere reacties.

DaanM

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 okt 2000
Berichten
2.005
Hallo,
Ik snap er niets van.. Ik gebruik Premiere pro (volgens mij is dat versie 7).. Als ik alleen premiere installeer, kan ik prachtige video capturen... Maar nu heb ik Dv 500 dvd ook geinstalleerd (ik gebruik nl een dv500 om de video te exporteren)... En nu krijg ik heel gek beeld. Het ligt niet aan het capturen denk, want eerder gecaptuurde beelden worden nu ook ineens op deze (zie bijlage) afgespeeld.. En dat schiet niet op.. Ik kan nl ook maar heel weinig instellen bij het capturen in premiere... Ik ben nu dv500 dvd eraf aan het gooien, om te kijken of adobe premiere weer normaal beeld geeft.. Maar hoe kan dit nou? Ik hoop dat iemand me spoedig een antwoord kan bezorgen..
 
maar hij doet het dus wel perfect als ik zonder dv500 capture. En bij een vorige versie van Adobe premiere (6.5) deed ie het ook perfect.. Dus het is echt de combinatie dv500 dvd/adobe premiere pro (7) toch?
 
t is echt heel gek..
Had mn systeem vannacht weer helemaal schoon.. Toen eerste alleen premiere pro.. capture en afspelen van reeds bestaande videobeelden:perfect..
Toen dv500 dvd geinstalleerd... Via DVTools geprobeerd te capturen en in DVTools afgespeeld: resultaat = perfect.. Dus Adobe premiere opgestart en ik krijg weer dezelfde beelden als op plaatje bij eerste bericht...
Ik snap er dus niets van..
Ergens zit dus een bug wat software betreft.. Apart doen ze het goed; samen niet.. En ik kan nergens een patch vinden op de site van adobe of pinnacle die daar naar refereert... Zal het gewoon afwachten zijn op een nieuwe versie van pinnacle? OF weet iemand anders een gouden oplossing?
thanks
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan