software redden bij formateren?

Status
Niet open voor verdere reacties.

duin1

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
1.695
Als ik enige spellen etc wil redden van XP omdat ik opnieuw wil formateren en installeren, hoe kan ik die sotware redden??

Mijn buurman heeft XP ingedeeld in 4 burobladen ,met aalemaal een password,allemaal MSN ,allemaal eifgen spellen.
Als het ware allemaal een eigen buroblad!

Hie krijgt die dat voor elkaar?

Bedankt:thumb:
 
niet,
geinstalleerde software kan je niet backuppen, hooguit een savegame mapje of zo en zelfs die laten zich soms niet terugplaatsen.

Wat die bladen betreft : accounts aanmaken. (Start -> configuratiescherm -> gebruikersaccounts)
 
geinstalleerde software kan je niet backuppen, hooguit een savegame mapje of zo en zelfs die laten zich soms niet terugplaatsen.
Dit is wel een beetje overdreven hoor. Ik ben eigenlijk nog geen een spel tegengekomen waarbij je de savegames niet kunt terugplaatsen na een format. (mischien bij de echt oude spellen van het pentium 1 tijdperk) Bij software is het anders. Die kun je niet backuppen. Brand dus gewoon de savegame bestanden van je spellen op een cd. (die bestanden staan tegenwoordig in de map mijn documenten of gewoon in de spelmap. Meestal hebben die mappen de naam Save of iets dergelijks.)
 
Pretender,

Ik overdrijf zelden en omdat 't mooi weer is en ik lekker buiten zit, ga ik er verder ook niet op in !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan