overzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

jannie

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
434
Even een vraagje ik heb een nieuwe computer die ik als server wil gebruiken maar er staat er een die ik wil vervangen kan ik die gegevens gewoon overnemen wat betrefd het netwerk? Nu wil ik ook internet erop hebben. Nu gaat het zo dat er een netwerkkaart inzit voor het netwerk moet ik er nu een bijplaatsen voor het internet. Ik werk met windows server 2000 family.bvd Gr harry
 
Het is een beetje onduidelijk wat je nou precies allemaal wil, maar je kunt in ieder geval gewoon bestanden van ene pc naar andere pc overzetten via het netwerk, of even een cdtje branden van die bestanden natuurlijk.

In de server pc kun je inderdaad 2 netwerkkaarten zetten, eentje die aangesloten wordt op de modem, en een die naar de andere pc gaat.
 
Sorry ik bedoelde het overzetten van de instellingen van het netwerk naar de andere computer.
Kan ik ook inplaats van een 2de netwerkkaart er een switch tussen zetten?Gr harry
 
Die instellingen kun je idd overnemen maar daarna zul je wel de instellingen op de oude pc aan moeten passen om zo geen gelijke pcnamen/ipadressen te krijgen.

En wil je internetdelen via de server dien je iig een 2e netwerkkaart te installeren en daarachter kun je wel een switch plaatsen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan