2 avi's op 1 dvd

Status
Niet open voor verdere reacties.

jack43

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2002
Berichten
658
Hoe kan ik 2 avi bestanden tot 1 film omzetten naar dvd? Tot nu toe brand ik mijn avi's met Nero (duurd 4 uur, is dat normaal?) maar nu heb ik een film die uit 2 avi's bestaat. Kan ik die ook met Nero branden tot 1 film?
 
De pagina waarnaar u zoekt, is momenteel niet beschikbaar. Er zijn mogelijk technische problemen met de website of u moet mogelijk uw browserinstellingen aanpassen. Ben ik de enigste of werkt die link echt niet?
 
Hee, das wel vreemd, ook knippen/plakken of overtikken helpt bij mij niet, en er zijn meerdere links die niet werken. Weer een nieuw probleem. :rolleyes:
 
Start even een keer opnieuw op, dat wil nog wel eens helpen. Anders even naar je beveiligingsinstellingen en/of je firewall kijken.
 
Oke, hij doet het, ik ga ermee aan de slag. Is wel jammer dat ik voor zover ik gelezen heb de avi's eerst moet encoderen. Had gehoopt dat ik de 2 bestanden in 1 keer kon invoegen als avi en branden. Kan ik mooi naar bed, is ie de volgende dag klaar, maar kan natuurlijk niet alles hebben. Bedankt voor de tip.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan