.WMV Splitten ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

misterfawlty

Gebruiker
Lid geworden
25 jul 2003
Berichten
14
Hallo Iedereen,

Ik heb enkele .wmv filmpjes uit dewelke ik een stukje wil halen. Mijn zoektocht op het Web leverde allerlei Splitter-programma's op, maar toch wel geen één waarbij het mogelijk was een video met extensie .wmv te splitten, in tegenstelling tot alle andere bekende formaten (AVI, mpeg, RM, ...)

Heeft Microsoft het ons dan zo moeilijk gemaakt ? Is dat normaal ? Kan iemand me een programma aanprijzen aub ?

Dank je wel !

ps : ik draai nog op Windows Me PII 350 Mhz dus kan Windows Movie Maker 2 niet "trekken"...
 
Beste biertjuh72,

Dank je wel voor je reactie.

Ik heb zojuist enkele testjes gedaan met al die verschillende splitters die ik al gedownload had, en het probleem blijkt in het bestand zelf te liggen :

Ik had van Internet 2 streaming videos gedownload (via NetTransport 2, een zeer goede software hiervoor !!), de ene 91 MB en de andere 134 MB, dewelke automatisch de extensie "Windows Medio Audo/video file" meekregen. Ik had geen enkel probleem om andere, kleinere WMV-videos te splitten, maar onbegrijpelijk loopt het fout met die 2 grotere : hij geeft telkens een split-resultaat van 3,91 KB (!)... heeft het feit dat ze van streaming afkomstig waren dan een invloed ?

Enfin... very strange !! looooool
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan