Image

Status
Niet open voor verdere reacties.

fyrox

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2002
Berichten
101
Goedendag !!

Nou heeft iedereen hier op het forum het stukje gelezen over Nieuwe regels voor handtekeningen. Daar in staat dit vermeld: Er mogen geen scripts (your IP is... en dergelijke) en referrals in voorkomen.. Het grote gross van de bezoekers hier kennen die van Dana Soft wel. Mijn vraag is: Hoe doet men dit, welke programma's gebruiken ze er voor?

Alvast mij dankbetuigingen !!:thumb:
 
Javascript in een image bestand? Volgens mij legde ik het niet goed genoeg uit. Op www.danasoft.com kun je een link krijgen naar een image bestand. Dat image bestand laat vervolgens jou ip zien, je browser en dergelijke. Ik vraag me af hoe men dat realiseert.

{edit mod} voorbeeld ect weggehaald volgende keer volgt een waarschuwing {/edit mod}.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
fyrox,

alleen een vraagje wil je nu echt een waarschuwing of niet ???

er staat toch echt in de huisregels
Er mogen geen scripts (your IP is... en dergelijke) en referrals in voorkomen.

en jij gaat doodleuk toch weer dat leuke IP plaatjes tonen ???
Niet in handtekeningen betekend automatische ook niet gewoon in een antwoord.
 
Jonge je geeft me maar een waarschuwing, of je bant me gelijk ook maar. Zal mij bommen. Als je daar gelukkig van word. En als je alles gelezen hebt dan had ik geen andere keus !!! Hoe moest ik het anders duidelijk maken? Zo was het tenminste duidelijk. Teleurgesteld. Ja.
 
Geplaatst door fyrox
Jonge je geeft me maar een waarschuwing, of je bant me gelijk ook maar. Zal mij bommen. Als je daar gelukkig van word. En als je alles gelezen hebt dan had ik geen andere keus !!! Hoe moest ik het anders duidelijk maken? Zo was het tenminste duidelijk. Teleurgesteld. Ja.

Je weet dat dit soort zaken niet toegestaan zijn op helpmij niet in een handtekening en niet gewoon in een vraag , en toch plaats je dan weer zoiets waarbij ik dan zoiets heb van waarom ?? je weet dat het niet toegestaan is want dat zet je zelf in je eerste bericht.

Als je dus iets wilt weten van zaken die we op helpmij niet toestaan zul je op een andere manier moeten achterhalen hoe iets werkt en niet toch even een linkje oid plaatsen waarvan je weet dat die weggehaald worden.
 
Het spijt me Tazman voor me botte antwoord. Ik had een beetje te veel tegenslag. Mijn excuses.

Dank u peter vazed voor de link. Zeer bruikbaar !
 
Laatst bewerkt:
Pfiew gelukkig maar.

Vraag is beantwoord door peter vazed.

Nu nog even wat leesware doornemen.


Tnx !

:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan