Avi probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dutchbull

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
10 jan 2002
Berichten
1.014
Hallo allemaal,

Ik heb een probleem met een .avi video.

Ik heb een .avi video en die heb ik proberen om te zetten naar DVD formaat.

Nu heeft het .avi file gewoon geluid als ik die afspeel, maar als ik diezelfde film nu in dvd formaat omzet met TPMGEnc DVD Author, dan heb ik ineens geen geluid meer.

Weet iemand hoe dat kan, ik heb dit nog nooit gehad!! Is hier een oplossing voor te vinden???

Groet
 
Heb geen idee wat je verkeerd hebt gedaan, ik weet hier ook niet bijster veel vanaf...

Ge kunt misschien met de informatie van www.sectie.be wat aanvangen, zie daar bij DivX>DVD.
 
Je zou eens kunnen proberen om het file te decompressen
kijk eens op http://www.helpmij.nl/leden/tazman daar vindt je avi2mpeg waar ook decompress bij zit.
doe daar het avi file eens inladen en laat hem decompressen laad daarna het gedecompressde file weer eens in tmpgencoder en laat hem weer omzetten.
 
Bedankt allemaal......volgens mij ben ik eruit!!!

:thumb:
 
Mocht het nou nog niet lukken, rip dan eerst je audio met virtualdub, sla het op als wav en voer het apart in bij tempgenc. doe ik ook en heeft nog geen problemen opgeleverd
 
Da's een goede tip....ik zal het eens proberen als ik weer dat probleem heb!!

Bedankt
 
Geplaatst door natascha26
Mocht het nou nog niet lukken, rip dan eerst je audio met virtualdub, sla het op als wav en voer het apart in bij tempgenc. doe ik ook en heeft nog geen problemen opgeleverd

Ik heb dit net eens geprobeerd, maar dan krijg ik de volgende melding:

The error occured when ACM was initialized.


Wat betekend dat??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan