mp3 tot meerdere nummers maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

tijnno

Gebruiker
Lid geworden
9 apr 2004
Berichten
65
hoe krijg ik een cd dat een bestand wat normaal meerdere nummers zou moeten zijn tot goede aparte nummers moet dat met een cue - file of andere

groetes tijnno:)
 
jah

jah heb ik gekeken en het programmatje heb ik ook maar ik snap er niet egt wat van ik dacht misschien weeet nog iemand anders hoe je het op een andere manier kunt doen
 
Een deel van de ALBW wordt gemaakt door Albumwrapper (Google). Volgens mij is de uitpakker/splitser gratis.
Kwestie van de mp3 opzoeken en kiezen voor splitsen.
Meer heb ik tot nog toe niet simpel gevonden maar dit progje scheelt al.
Verder gebruik ik het programma MP3 Direct Cut. Net zoiets als Guus abc aangeeft.
Je ziet de krommes van de muziek en zoekt de stiltes op. Mp3DirectCut doet het dacht ik ook zelf. Het is hoe dan ook tevens een goede controle op de kwaliteit dus ik vind dat knippen niet zo erg.
 
neej dat heb ik ondervonden Elisa
niet egt makkelijk

Groetjes tijnno
 
Laat ik nou DEZE ook net vinden :)

En Albumwrap Extractor

Controleer wel de uitvoer. Het komt voor dat na unwrappen het eerste nummer steeds wordt herhaald. Had ik zojuist ook met de eerste en Albumwrap heeft die error soms ook.
 
Laatst bewerkt:
he bedankt voor deze programmatjes ik heb even albumwrap extractor gedownload maar het wou niet echt je moest dan een bestand slecteren dat je wou wrappen klikte ik er een aan gebeurde er niks:confused:

groetjes tijnno
 
Dan kan Albumwrap Extractor dat type niet aan. Ik schat dat 3/4 niet wordt herkend omdat het door een andere wrapper is gedaan.. Maar ja, het scheelt in ieder geval.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan