Hallo ik had een vraag over jpg bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

harry50

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2004
Berichten
6
goede avond menssen ik had misschien een dome vraag maar ja vragen zijn er om gestelt te worden .

ik heb een jpg bestand op mijn pc staan maar die zou ik dus graag om willen gaan zetten zo dat ik die in autocad zou kunnen gaan gebruiken want autocad werkt alleen maar met dwg of dfx of dwt

of is er iemand die mijn kan gaan helppen met een gelijk waarding progama als autocad

mijn dank zal groot zijn ik groet u harry
 
Als je je jpg opnet in een ander programma kan je het dan niet oplossen door het daar te kopieren en vervolgens te plakken in autocad.
 
hallo wim bedank voor je bricht
maar wat je zij dat hebben wij hier dus ook al uit geprobeert en dat wil dus jamer genoeg niet echt leuken dus van daar dat ik de vraag voor hulp had neer gezet dus in ieder geval bedank groetjes harry
 
Ongeveer dezelfde vraag is hier ook al geplaats klik

Et probleem is dat Jpeg en alle andere plaatjes niks anders is dan een verzameling gekleurde puntjes in een 2D vak.
Cad is vector georrienteerd dus een lijn van A naar B met een bepaalde kromming in een 3D omgeving.
Wel kun je contouren van een plaatje laten berekenen door de tooltjes in de link van hierboven, maar optimaal is dat niet.
Een programmma zoals 3D Max laat wel toe dat objecten laat vullen met een afbeelding maar ook hierbij kun je niet bijvoorbeeld een plaatje van een motor inladen en gelijk de hele wireframe tevoorschijn toveren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan