downloaden films en op dvd zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

mlentze

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2002
Berichten
60
Beste mensen,

Ik heb via Imesh een film gedownload, AVI, echter ik kon het niet afspelen ivm een error(verkeerde formaat of zoiets dergelijks).
Waar moet ik op letten indien ik een complete film wil downloaden en hoe groot moet die ongeveer zijn ?
Moet het een AVI, of mpd of dvdrip zijn ???
Ter controle, tijdens het downloaden, kan je via de previeuw kijken of je wat hebt opgenomen bij Imesh.
Tweemaal is me dat niet gelukt, hoe kan dat?
Kan iemand mij stap voor stap leid hoe ik dat moet doen en via Decrypter moet rippen en daarna met Nero 6.3 op dvd kan zetten.
De film die ik nu gedownload hebt die het niet doet is een DAT.file.
Die kan ik met Decrypter niet rippen , verkeerde ext....
Tot snel


mvrgr
 
Een avi zul je moeten omzetten naar mpeg voor je hem op je dvd speler kunt kijken. Kun je hem niet op pc kijken heb je waarschijnlijk niet de juiste codecs. probeer eens het kazaalite codecpack, scheelt een hoop. Probeer je file dan nog eens te lezen. Als je een film wilt downloaden zoek dan naar dvdrips want die hebben de beste kwaliteit over het algemeen. een gemiddelde avi bedraagt dan rond de 700 mb.
Voor info omtrent het omzetten kun je ook kijken op onder genoemde site en daar staan ook wat downloads op waar je misschien iets aan hebt.

groeten en succes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan