DVD Shrink 2.3

Status
Niet open voor verdere reacties.

erstas

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2004
Berichten
8
Hallo iedereen,

Het programma dvd shrink is een programma om dvd's te rippen, ik heb deze van www.bheijden.nl gedownload. Het is een freeware programma en werkt best goed. Ik heb alleen een probleem met de ondertiteling, krijg hem niet bij de film. Misschien is er iemand bekend met het programma, of kan iemand me ermee helpen dan hoor ik het graag!!

Groeten Erwin
 
Handleiding

Op www.bheijden.nl staat een uitgebreide handleiding voor dvdshrink

Klik in het menu op de startpagina op rippers en je ziet vanzelf de link naar de handleiding, deze is ook als een printbare versie te downloaden.

Succes met het rippen van je dvd's

Barry.

:thumb:
 
dvd shrink

Bedankt voor die handlieding tiborv. Die handleiding op bheijden heb ik natuurlijk ook gelezen,barry, toen ik het programma daar heb gedownload.
Maar als ik volgens de handleidingen werk, dus ik selecteer de hoofdfilm, met de audio en nederlandse ondertiteling dan krijg ik de film toch zonder ondertiteling, hoe kan dat??

Groeten erwin
 
Krijg je in het 'preview' venster linksonder in dvdshrink geen ondertiteling te zien (dit is normaal) of bij het afspelen van je dvd in een dvd speler ??

Als dit het geval is moet je via de afstandbediening van je dvdspeler de ondertiteling selecteren, meestal is dit de knop subtitle.

In de preview bij shrink zie je geen gekozen ondertiteling, hier zie je alleen maar de film.

Succes

Barry.
 
ondertiteling

Ik krijg geen ondertiteling als ik hem op de dvd speler afspeel,als ik op de knop subtitle duw van de afstandsbediening dan krijg ik de ondetiteling ook niet.
Voorheen ripte ik de dvd's met Davideo en dan had ik wel ondertiteling dus aan de dvd speler kan het niet liggen. Ik heb ook al geprobeerd met de vernieuwde versie dvd shrink 3.0, maar ook geen ondertiteling.
Help!!!!!
Groetuh erwin
 
Om welke film gaat het ?

Kies je wel het juiste ondertitelbestand, want soms staan er meerdere ondertitel bestanden van de nederlandse taal, één is meestal de film en de andere iets van de special features
 
Ik heb wel eens een film gezien, waarop een Engelse ondertitel op stond. Bleek dus de Nederlandse uitvoering te zijn.
Dus waar erstas het over heeft zal wel geen "normale" film zijn.:cool:
 
ondertiteling

Ja, het gaat wel over gewone films, en ja ik heb de nederlandse ondertiteling geselecteerd, en ja ik heb de handleiding gelezen, en toch krijg ik met dvd shrink geen ondertiteling.

Ik heb het inmiddels opgelost. Als je de film met dvd shrink hebt geript met de ondertiteling, en je hebt de film opgeslagen dan moet je met subrip de ondertiteling uit de opgeslagen filmbestanden rippen (dvd shrink ript de ondertiteling ook mee maar wordt niet weergegeven). Als je dit gedaan hebt dan sla je de geripte ondertitels op in de map Video TS, nu heb je overal smr bestanden bij staan. Nu speelt de film wel met ondertiteling.

Groeten Erwin
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan