mp3 op goede volgorde branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

donjasnl

Gebruiker
Lid geworden
6 feb 2002
Berichten
214
Als ik een mp3 cd wil branden, dan bepaald nero in welke volgorde ze komen te staan. Dat wil ik niet, ik heb bijvoorbeeld een audioboek op mp3 formaat, daar in zijn zeker 105 hoofdstukken en dus ook 105 bestanden. Deze moeten, logisch, wel op goede volgorde staan, maar hoe doe ik dat??
En waarom zit deze funktie nog niet in de nero??
Als ik alle titels verander genummerd van 1 tot 105 dan komt na nummer 1 nummer 101, geloof ik, in iedergeval houdt tie dan een gekke onlogiche volgorde aan. Kortom, hoe kan ik de goede volgorde aan nemen?
Vriendelijke groeten Donja
 
Je kunt in Nero de bestanden naar de juiste plek slepen. Aanklikken met de muis en dan naar boven of beneden slepen.
 
bij wav bestanden kan dat inderdaad wel maar als ik mp3 wil branden, dan lukt dat niet.
groeten Donja
 
Erg irritant inderdaad. Ik heb een keer alle bestanden opnieuw genummerd, maar dan 001;002;003;004;enz. Wat je volgens mij ook kan doen is mappen, met daarin de nummers, in hun geheel branden. Dan verandert als het goed is de volgorde binnen de map niet.

groetjes,

Arno
 
Ja maar kan een mp3 speler m dan wel afspelen, mijn ervaring is dat tie dan alleen de eerste map afspeelt en de tweede map niet kan vinden, dus als ik 001 tmt 105 doe, komt het dan wel in de goede volgorde?
Jee tis wel wat werk maar vooruit als het lukt ben ik al tevreden.
Geen betere oplossing dus?
nero mailen dat ik het in de volgende versie anders wil??:p
Afijn, bedankt
Groeten Donja
 
Ik heb het even geprobeerd en het gaat toch echt heel goed hoor. Ik klik op de titel van het nummer en kan deze op elke plek weer neerzetten.
 
Mijn dvd-speler speelt gewoon alle nummers die in de mappen staan, maar verschilt dat per speler, daar weet ik het fijne niet van.

Arno
 
hé?? welke nero heb jij dan, Tiborv?
En waarom kan dat dat dan niet n mijn nero???
DOnja
 
Laat maar, ik zit een beetje te suffen... je brandt ze als mp3 en niet als audio-CD....
 
oh jammer, ik had al even hoop, geeft niks hoor, zit zelf soms ook behoorlijk te suffen.
Sufse nog ff lekker verder. Groeten Donja
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan