film via pc op tv kijken

Status
Niet open voor verdere reacties.

monpas

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2003
Berichten
46
Hallo,

Normaal kijk ik met mijn divx player een film. Mijn pc is dan aangesloten op mijn tv, werkte prima!
Tot vandaag... Wanneer ik een film wil kijken op tv dan krijg ik zwart beeld (ik zie wel de divx player op de tv en je ziet ook dat ik op de pc naar het juiste avi bestand ga) Wanneer ik dan op play druk dan gaat de film op de pc beginnen maar op tv blijft ie zwart.

Wie kan en wil mij hierbij helpen?

Groetjes Monpas
 
Geplaatst door monpas
Hallo,

Normaal kijk ik met mijn divx player een film. Mijn pc is dan aangesloten op mijn tv, werkte prima!
Tot vandaag... Wanneer ik een film wil kijken op tv dan krijg ik zwart beeld (ik zie wel de divx player op de tv en je ziet ook dat ik op de pc naar het juiste avi bestand ga) Wanneer ik dan op play druk dan gaat de film op de pc beginnen maar op tv blijft ie zwart.

Wie kan en wil mij hierbij helpen?

Groetjes Monpas

Hier ben ik nog een keer. Ik ben er inmiddels achter dat het een kwestie is van instellingen van mijn videokaart. Eerst speelde ik de film af en kon hem op tv bekijken maar op mijn monitor was hij ook te zien. Nu is het ineens zo dat ik hem moet switchen van monitor OF naar tv. Ik snap niet wat ik fout doe en dat ik het ineens niet meer op beide te zien krijg.
Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben.

Groetjes monpas
 
Ik vermoed dat je een update van je videokaartdriver hebt geïnstalleerd, wellicht via WindowsUpdate. Ik weet niet of je een nVidia-kaart hebt, maar bij die kaarten is het inderdaad zo dat je met de nieuwste drivers de film wel óf op de monitor óf op de tv te zien kunt krijgen, maar niet meer op beide tegelijk.
 
Geplaatst door buffy
Ik vermoed dat je een update van je videokaartdriver hebt geïnstalleerd, wellicht via WindowsUpdate. Ik weet niet of je een nVidia-kaart hebt, maar bij die kaarten is het inderdaad zo dat je met de nieuwste drivers de film wel óf op de monitor óf op de tv te zien kunt krijgen, maar niet meer op beide tegelijk.

Inmiddels is het probleem opgelost. Op een vage manier waren de instellingen tussen enkel beeldscherm en tussen beeldschermen schakelen gewijzigd. Na veel uitproberen en instellingen te wijzigen is het me weer gelukt. Kan nu weer op beide kijken.

Bedankt voor de moeite

Monpas
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan