dvd branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

anfieldroad

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2004
Berichten
7
hallo als ik een dvd rip met dvd shrink back up naar mijn harde schijf en daarna ga branden met nero 6 geeft de p.c. aan dat alles goed gaat en dat de brand actie is geslaagd.
als ik daarna het gebrande schijfje in mijn(stand alone) dvd speler stop en wil afspelen geeft hij de melding NO DISC.
hoe kan dit en nog belangrijker hoe los ik dit op?


alvast bedankt.
 
Op wat voor een soort DVD brand je die film?
 
En hoe brand je met nero, en welke nero ? express of smart.

dvd-video is de juiste optie bij nero !

groetjes speedtouch
 
Welk merk dvd speler heb je ? Lukt het wel om dit schijfje met een software player (als dvd dus) op je computer af te spelen ?
 
Als je de DVD in je pc stop doet deze het wel ???

Welk merk standalone dvd heb je.
 
heb je niet per ongeluk een multisessie cd gebrand of vergeten de cd afte sluiten, want dan doet hij het meestal niet
 
alle mensen die gereageerd hebben bedankt.
hier bij een paar antwoorden op jullie opmerkingen.
de dvd die gebrand is wordt ook niet herkend in de drive van de pc,op mijn samsung stand alone dvd speler krijg ik dus de melding "no disc".
de dvd wordt gebrand met nero 6 express onder de optie dvd-video.
er staat wel wat op de dvd schijf want als ik hem daarna weer wil gebruiken om op te branden,een bestand kleiner dan 4.7 GB wel te verstaan geeft hij de melding dat er geen genoeg ruimte is op de schijf.
ik heb niet de optie multisessie gebruikt en het progamma zich zelf laten afsluiten,door na de melding "brandproces voltooid"o.i.d. de functie KLAAR aan te klikken in de rechter beneden hoek.
heb momenteel ook geen tijd om een nieuwe poging te ondernemen maar ga dat in het weekend weer proberen,alvast bedankt voor jullie hulp en jullie horen nog van mij.
groetjes anfield
 
Je hebt me denk ik niet helemaal goed begrepen. Ik bedoelde niet het afsluiten van het programma maar het afsluiten van de cd. in de tabblad branden staat als het goed is een vinkje bij cd sluiten, als deze er niet staat moet je die daar zetten, dit veroorzaakt vaak dat je cd niet herkent wordt
 
in het tabblad branden staat het vinkje inderdaad voor de optie dvd afsluiten(verder branden niet meer mogelijk).
dat is helaas niet de oplossing,maar in ieder geval bedankt ik ga het weer proberen maar nu met een dvd rw.
kan ik het proberen zo vaak ik wil
 
We zijn al weer een maand verder, maar ik vraag me af of het al gelukt is.

Ik heb hetzelfde probleem!!!!

Het ligt waarschijnlijk aan de dvd speler.

Samsung dvd 5324.

Met nero had ik wel een beeld maar heel slecht en maar 40 sec.

met dvd author en clone dvd deed hij helemaal niets.

Ik heb een dvd - rw gebruikt.

In mijn pc doet hij het goed

Mijn Philips dvd recorder leest hem wel en dat is een + brander. jaja

Groetjes Dave
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan