Frontpage knop = rood kruisje

Status
Niet open voor verdere reacties.

avs

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2004
Berichten
28
Ik heb een site gemaakt met Frontpage. Het is een pagina met frames, en bovenaan staan knoppen (gemaakt via Invoegen Knop met aanwijseffect) naar de verschillende onderdelen.
(http://members.lycos.nl/kruissteek/)
Alles lijkt prima te werken. De knoppen doen het. Maar toen ik laatst ergens anders de site wilde bekijken nadat hij was bijgwerkt blijkt dat daar de knoppen NIET werken. Daar zie ik alleen het beruchte rode kruisje, en bovendien werken de links ook niet.
Wat kan hier aan de hand zijn? Het lijkt goed te werken, maar toch niet op alle computers. Herkent iemand dit probleem en wat kan ik er aan doen?
 
Voor zover ik kan zien werkt het via mijn computer allemaal goed.

Misschien dat degene, waarop je toen keek, zijn flash-player niet helemaal up to date had.

Jacco
 
wat is een flash player, en hoe kan je zien of die goed staat?
 
Die kun je HIER up-daten

Suc 6

Maar als ik het probleem nog eens lees weet ik niet of dat het probleem wel is. Maar een up-date kan nooit kwaad.

Jacco
 
Ik zou me er niet al te druk over maken.
De knoppen werken goed op een machine waar de Flashplayer is geïnstalleerd. En die zit tegenwoordig toch op 99% van alle computers.

Die rode kruisjes zie je dus alleen nog op die overige 1% ;).

Guus.
 
:rolleyes: Aan de Flash player ligt het niet hoor, tis niet eens flash die knopjes :p

Et probleem is waarschijnlijk dat het een Frontpage effect is, en dit is misschien niet compatible met andere browsers of misschien staan er active-x settings uit in die browser waar je gekeken hebt.
Dit soort effectjes zijn wel leuk maar kunnen soms beter gemaakt worden door 2 verschillende plaatjes te maken en door muis over te laten switchen.
 
In de broncode zie ik dat het hier om Applets gaat.

Als dat Java-applets zijn, staan die misschien uitgeschakeld in de beveiligingsinstellingen van Internet Explorer.

Dus gewoon inschakelen.

Zie bijlage.
 
Laatst bewerkt:
:p Ja maar je kan moeilijk bij 1% van de internetters de settings gaan veranderen( zijn er toch meer als 1 miljoen ) , sterker nog op een PC zonder virus scanner wil je helemaal niet het Inet op als je Java apllets aanstaan.
Voor je het weet ben je aan het posten op de spyware sectie van helpmij :D

Ik zou de knoppie veranderen door 2 gifplaatjes, dan kunnen ander type browser gebruikers er ook van meegenieten :)
 
Ik zal kijken hoe daar de instellingen waren. Het was trouwens een pc van een jaar of 2 oud. Kan het ook liggen aan een firewall of iets dergelijks op die pc?

En wat het volgende antwoord betreft:

Dit soort effectjes zijn wel leuk maar kunnen soms beter gemaakt worden door 2 verschillende plaatjes te maken en door muis over te laten switchen.

Dat heb ik geprobeerd, maar omdat ik geen HTML ken lukt dat niet. De verschillende knoppen maken lukte wel met het programma DeKnop. Maar vervolgens lukte het niet om ze in Frontpage te krijgen.
 
De instellingen bij beveiliging stonden goed!

Hoe moet ik dit dan oplossen met 2 gifjes in FrontPage??? Dat zou ik zelf ook wel willen maar ik weet niet hoe dat moet!
 
Hoi AVS,

Met jouw site is niks mis mee!!
Alleen bij diegene die de rode kruisjes te zien krijgt mist
JAVA en die is hier te downloaden.
Diegene zal wel Windows XP hebben daar is Java niet in geintergreed.

Twinnie:thumb:
 
Het is gelukt!. Dank je wel, dit was het probleeem dus.

Maar betekent dit dat iedereen die WIndows XP heeft een rood kruisje ziet?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan