Hoe sluit ik mijn computer aan op mijn stereoinstallatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jarcoboon

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2003
Berichten
17
Ik heb sinds kort nieuw stereoinstallatie, prachtig geluid...al zeg het ik het zelf:)

Maar nu zou ik graag mijn computer willen aansluiten op mijn stereo zodat ik muziek van de computer op mijn nieuwe boxen kan beluisteren.

Wie kan mij verwijzen naar een site..of heeft zelf de info die ik nodig heb.....Op mijn computer heb ik interne boxen, ik weet niet of dat er wat toe doet....


Groetjes en alvast onwijs bedankt....

Jarco
 
Als je achter op je pc een line out gaatje hebt, dan kan je gewoon met een snoertje met aan de ene kant een mini-jack en aan de andere kant twee tulp-pluggen de twee componenten verbinden. Je kunt zo'n snoertje in bijna iedere electrozaak kopen , tot zeker 5 meter. In principe kan het ook via de koptelefoon uitgang op je pc. Je moet wel een beetje uitkijken met het uitgangsvolume van je pc, zodat je niet je nieuwe speakers opblaast.> speakericoontje naast de klok
 
Laatst bewerkt:
Hey bedankt..zal morgen eens bij de plaatselijke shop langslopen...



Thanks mate :thumb:
 
JE hebt waarschijnlijk op je geluidskaart een aansluiting voor externe boxen. Het enige wat je nu nog nodig hebt is een kabeltje die van je stereoset naar je geluidskaart gaat. Deze zijn in een electronicazaak te krijgen, waar je ook sterosets kan kopen, en anders wel in een computerwinkel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan