dvd kopieren

Status
Niet open voor verdere reacties.

poevam

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 apr 2004
Berichten
2
hoi hoi,

kan iemand mij op een eenvoudige manier, en dan bedoel ik echt heel kinderlijk, uitleggen hoe ik een dvd moet kopieren? heb al iets gedownload van een dvd shrink of sla ik nu de plank volledig mis?

alvast bedank
red:eek:

iedereen bedankt, ga ermee aan de slag. heb aan jullie meer dan aan mijn eigen vent.:thumb:
 
Laatst bewerkt:
Hoi;

Voor het kopieren van dvd's kan je het beste CloneDvd gebruiken om te branden en daarbij AnyDvd om de beveiliging te omzeilen en te comprimeren.
Kijk voor AnyDvd op www.slysoft.com

Groetjes......Paul
 
DvdShrink zul je zowiezo nodig hebben. Wat er op een dvd staat past niet op een dvd die jij brand.
Dat wordt dus shrinken.
 
Hoi

Dvd shrink heb je niet nodig als je CloneDvd en AnyDvd gebruikt.

Werkt super.

Groetjes.......Paul
 
Geplaatst door c3826926
Hoi

Dvd shrink heb je niet nodig als je CloneDvd en AnyDvd gebruikt.

Werkt super.

Groetjes.......Paul

En wanneer de originele dvd nu eens 6 GB is?
Mag jij me dan uitleggen.

Greetz Patrick
 
En mij ook. Dat zou een hoop werk schelen. :D
Er wordt een hoop opzij gezet voordat je binnen de waarden van je dvd zit.
 
Hoi

Dvd shrink heb je niet nodig als je CloneDvd en AnyDvd gebruikt.

Werkt super.

Groetjes.......Paul
--------------------------------------------------------------------------------



En wanneer de originele dvd nu eens 6 GB is?
Mag jij me dan uitleggen.






Anydvd kopieerd alleen maar wat je nodig hebt dus niet die twintig talen als ondertiteling geen uitgebreide voorfilm
Alleen engels gesproken nederlands ondertiteld
Ik kopieer al heel wat dvd ik heb nog nooit problemen gehad
Groetjes weetje
 
En wanneer de originele dvd nu eens 6 GB is?

Patrick en Elisa

Ik heb het wel niet geschreven maar wil toch even reageren.
Je kan met cloneDvD een kopie maken, cloneDvD heeft nml zelf een comprimeer functie, de dvd die hij kopiert heeft uiteindelijk een grote van 4,7Gb.

Verder kan je zien hoe de kwaliteit is, deze wordt nml weergegeven met behulp van een kleurenbalk & percentage.
Als je bvb een Dvd van 8 Gb kopiert zie je aan de balk dat de compressie te veel is voor een goede kwaliteit, je kan dan een andere optie nemen bvb alleen de hoofdfilm te kopieren deze optie voldoet meestal voor 100% kwaliteit.
Je kan zelfs bepalen welke audio en ondertiteling je wilt behouden met of zonder menu van de film.
Wil je alleen de producer achter de schermen verwijderen dan kan dat ook met behoud van alle extra's.
Ik kan zo nog wel even doorgaan maar probeer het anders even met de trial versie.
Dit is een ideaal progje voor mensen die nog nooit een dvd hebben geript, vrij simpel een kind kan de was doen.
een klik en de film word geript en gebrand :)
Zelf gebruik ik hem ook wel eens, als ik weinig tijd heb.
Mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar:
Decrypter > dvd2one > nero


groetjes speedtouch
 
Speedtouch,
Dat is een handige! Ik heb CloneDvd maar wist niet dat het zo kon.
Ik neem je stukje over voor straks! Het lijkt me veel makkelijker werken als je niet te veel tijd wilt spenderen.
Bedankt voor de uitleg:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan