Zwart wit beeld bij TV-out

Status
Niet open voor verdere reacties.

droersch

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2001
Berichten
379
Ik heb het nu zover gekregen dat ik via de tv-out optie van m'n laptop het beeld op m'n tv krijg. Maar dit beeld is echter zwart-wit.
Waar kan dit aan liggen? Ligt dit aan de videokaart? Of aan de tv? Ik heb het ook geprobeerd op een andere tv en ook hier krijg ik zwart-wit beeld.

Wie weet een oplossing?
 
Ik heb dat ook ooit gehad.
Heb me ongans gezocht tot ik erachter kwam dat
van de composite kabel die naar de TV liep 1 van de pinnetjes was plat geduwd.
Die weer recht gebogen en hopla de zaak was opgelost.

grt.

Martin
 
Dat was een goede tip want van de verdeler die in de scart aansluiting van de tv zat bleken 2 kabeltjes kapot te zijn. Nu heb ik een nieuwe verdeler gekocht en nu heb ik ook kleuren. Maar nu komt het volgende probleem: het beeld is onhelder en vervormd.

Ligt dit aan de tv?

Welke indeling moet ik gebruiken? Pal b toch?
 
Nee dat hoeft niet aan de tv te liggen.
Ik heb bij mijn TV out de laatste drivers gezocht en die geinstalleerd. Dat gaf een stuk mooier beeld
(ik heb een Gforce 4 en heb de drivers van Omega erop gezet)
Ik heb overigens geen ervaring met scart want ik heb een composite kabel van de pc naar de front van de Tv gezet. Mag opz\ich niks uitmaken denk ik.

Inderdaad Pal B is de goeie.
 
het bleek dat de scart-ingang op m'n tv z'n beste tijd heeft gehad. Als ik de scart plug er niet te ver in steek en een beetje op en neer beweeg wordt het beeld goed. Niet de meest ideale situatie, maar ok, ik heb beeld.
 
Ik weet niet of het aan die scart-ingang van de TV ligt hoor.

Ik heb hetzelfde met de front-ingang van mijn tv. Een beetje heen en weer hutteren met die kabel en hopla het beeld is goed.

Die TV van mij is hartstikke nieuw dus die moet goed zijn.......toch ?

grt
 
Als je met de kabel op en neer huttert :confused: en het beeld wordt goed lijkt het mij dat het aan de scart ingang ligt. Ik heb net een nieuwe kabel en scart plug dus daar kan het bijna niet aan liggen.
 
Geplaatst door droersch
. Ik heb net een nieuwe kabel en scart plug dus daar kan het bijna niet aan liggen.

En ik heb een nieuwe TV dus ????????????
ok kan het toch nog aan de front-ingang liggen, geef ik toe :p
 
daar heb je ook wel weer een punt ja :D

In ieder geval doet ie het nu dus ik kan vooruit

:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan