Filmpjes van Internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Angel1985

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2004
Berichten
76
Hallo,

Ik heb even een vraagje. Er staan vaak filmpjes op internet die alleen maar te openen zijn via een link en die niet op de harde schijf op te slaan zijn, zonder dat er een snelkoppeling geplaatst wordt naar het filmpje. Mijn bedoeling is dat je de filmpjes ook offline kunt kijken op je computer (en dan zonder offline beschikbaar maken)

Dus dat je gewoon een compleet filmpje op de computer hebt.

Ik hoop dat ik duidelijk genoeg ben wat ik bedoel.

Wie o wie kan mij helpen??
 
Er zijn programma's waarmee je streaming media kunt opslaan. Voor audio is dat bijvoorbeeld Boombox. Voor Video zul je even moeten zoeken.
 
Ik ben nu CoCoSoft StreamDown aan het uitproberen om streaming filmpjes te downloaden en Project URL Snooper om de verborgen URL's waar het filmpje staat op te sporen. Maar ik doe toch iets fout met StreamDown. Hij geeft iedere keer een connection error aan :-(
 
WM Recorder werkt wel heel goed, maar met de share versie kan je maar 2 minuten opnemen, en met een serialcode/crack lukt het niet om hem te upgraden naar de full versie, omdat hij alle code's die je invoert op een bepaalde manier controleerd, en na een paar minuten aangeeft dat je met een verkeerde code bezig ben
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan