geluids drivers voor xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

milla

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2004
Berichten
16
wie weet waar ik en hoe ik geluids drivers vindt en erop zet.ik heb geen drivers voor geluid ik heb xp prof.
 
Je zult eerst moeten weten wat voor geluidskaart je hebt voordat je drivers kunt gaan zoeken en kunt gaan installeren
 
Het is wel handig om te weten welke geluidskaart je hebt.
 
hoi bedankt waar vindt ik dat?ik heb niet zoveel verstand van computers
 
hallo volgens mij heb ik geen mixerapparaat wat is dit heb ik dat nodig?
 
nou ik kan het niet vinden op de site wat je me gegeven hebt ik begrijp daar nix van ik heb alles aangeklikt als ik configuratie scherm doe systeem en hardware krijg ik steeds er is geen mixerapperaat gevonden,verdorie wist niet dat dat zo moeilijk is is er geen andere mogelijk heid om te achterhalen wat voorn geluids kaart ik heb?bedankt voor je reacties hoor:thumb: :)
 
Plaats het merk en nr even hier, dan zoek ik wel de driver voor je.
 
ik heb packerd bell met de spaekers aan de zijkant van beeldscherm met ronde gaten er in en rechts onder het gat zit de volumeknop -diamond

lichtblauw sis 7012audio device

ik hoop dat het goed is
milla
 
volgens mij is het gelukt alleen als ik mijn volume wil veranderen zegt ie:er is geen actieve mixerapparaat aanwezig ik moet hardware doen en dan instaleren maar dat doet ie niet ik weet niet wat het is
 
hallo er staat :er zijn geen actieve mixerapparaten beschikbaar,open het configuratie scherm en klik op hardware toevoegen.maar dat doet ie niet hij vraagt om cd rom???
 
drivers voor VIA AC '97 Enhanched Audio Controller

goedenavond, heeft er iemand misschien een tip voor mij.
ik heb XP geinstalleerd, en je raad het al, ik heb geen geluid!!
kan iemand mij helpen, bvd alvast!

Voor een evt antwoord kun je mailen naar Dannyhogeling@hotmail.com
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan