codecs

Status
Niet open voor verdere reacties.

gompie1304

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 jan 2002
Berichten
2.170
Ik krijg nog steeds bij sommige Avi's de melding dat de juiste codec ontbreekt. Ik dacht dat ik wel zo'n beetje alles had. Bestaat er een site waar je alle codecs die er zijn kunt downloaden, of, hoe kan ik zien welke codec ik nodig heb bij zo'n melding?
 
ik heb het programma inmiddels van een andere site gedownload. er wordt van alles toegevoegd, zoals een BSPlayer en een mediaplayer classic. ook is er een uitgebreide anti-viruscheck uitgevoerd. De file blijft maar niet openen. Als ik avidecompress gebuik geeft hij de melding dat er compressed audio is en hij dus niet kan decompressen...
 
Geplaatst door patrickt
Heb je de tip van Tazman opgevolgd?

Greetz Patrick

jazeker, ik draai Gspot altijd voor ik ga omzetten. maar alle codeecs die genoemd worden draaien op mijn pc....
 
Gebruik avi2vcd om het audio te decompressen.

Hier te downloaden.

Greetz Patrick
 
probeer eens een keer eem ac3 codec te installeren ook te vinden op mijn helpmij site gedeelte
 
Geplaatst door tazman
probeer eens een keer eem ac3 codec te installeren ook te vinden op mijn helpmij site gedeelte

Bedankt:thumb:
Een van de inmiddels 3 avi's doet 't. de anderen krijg ik niet aan de praat.

Ik heb ook het Ace Mega Codec Pack even geistalleerd, maar dat deed dingen met mijn PC die ik liever niet had

:confused:
Heb ik maar weer verwijderd
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan