weet iemand wat een mixer aparaat is en hoe kom ik eraan?

Status
Niet open voor verdere reacties.

milla

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2004
Berichten
16
hey weet iemand hoe ik een mixeraparaat op mijn pc krijg ik heb het nodig voor mijn geluid hij vraagt er om als ik mijn volume wil verhogen

bedankt alvast
 
Wellicht bedoel je het programma Volume Control dat zit in windows. Start/Programmas/Bureau Accesoires/Entertainment. en daar staat hij dan
 
hallo ik heb gisteren ook de hele dag geprobeerd als ik dat doe wat jij zei krijg ik:ER ZIJN GEEN ACTIEVE MIXERAPPARATEN BESCHIKBAAR OPEN CONF.SCHERM-KLIK OP PRINTERS EN ANDERE HARDWARE EN VERVOLGENS OP HARDWARE TOEVOEGEN.

maar als ik dat doe vraagt ie om een cd,ik heb niet veel verstand van pc s
 
zoek je cd van je geluids kaard install de drivers +,
softwaren dan heb je de mixer.
 

Bijlagen

  • screen00000.jpg
    screen00000.jpg
    51,2 KB · Weergaven: 35
Unzip de driver die je gisteren hebt gedownload in een map, en blader als er om de CD gevraagd wordt naar die map.

Of verwijder in apparaatbeheer de driver van de geluidskaart, start de computer opnieuw op en installeer de driver opnieuw.
 
omdat ik mijn xp er opnieuw heb op gezet is winzipp verdwenen,ik ga het ff zoeken.dan probeer ik het !!!
milla uit den haag
 
ik reageer namens de e mail die ik heb gekregen over het geluid nee ik begrijp er nog steeds nix van en ik heb nog steeds geen geluid balen hoor!!!!
 
Geplaatst door Jozo
Unzip de driver die je gisteren hebt gedownload in een map, en blader als er om de CD gevraagd wordt naar die map.

Of verwijder in apparaatbeheer de driver van de geluidskaart, start de computer opnieuw op en installeer de driver opnieuw.

Had je dit al geprobeerd?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan