runtime-fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

snelsnel

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2003
Berichten
151
Hallo,
Op mijn website honing van jl brand zie ik op de pagina imker de volgende mededeling: er is een runtime-fout opgetreden, wilt u beginnen met de foutopsporing? Regel: 13 Fout: Object wordt verwacht.
Vreemd genoeg is de pagina compleet in beeld zonder mankementen. Dit is ook de enige pagina waar dit bericht verschijnt.
Als ik op ja klik verschijnt een script-editor waar ik helemaal niets van snap.
Wie heeft enig idee.
Alvast bedankt,
snelsnel.
 
Komt ook heel vaak voor op allerlei andere webpagina's, maar heeft meestal geen enkele invloed op hoe een pagina eruit ziet.

Je kunt in Internetopties - Geavanceerd een vinkje zetten bij Foutopsporing in scripts uitschakelen. (Zie bijlage.)

Daarna heb je geen last meer van die melding.

Guus.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt Guus,
Maar is er ook een simpele mogelijkheid om deze fout op te zoeken zodat mensen die mijn site bezoeken er geen last van hebben zonder hun internetopties te hoeven veranderen?
Groeten,
snelsnel.:)
 
De instelling "Foutopsporing in scripts uitschakelen" in Internet Explorer staat standaard aangevinkt. Je kunt dit controleren door het vinkje weg te halen en op de knop "Standaardinstellingen herstellen" te klikken. Het vinkje is dan weer terug.

Niemand zal dus deze melding krijgen, tenzij hij zijn instellingen wijzigt.
Maar als je als websiteontwerper met ALLE instellingen die gewijzigd kunnen worden rekening zou willen houden, zou je eigenlijk alleen maar pagina's met platte tekst kunnen maken.

Ga er dus maar van uit dat practisch niemand die melding te zien zal krijgen.

Guus.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan