DVD's niet te lezen op andere PC's

Status
Niet open voor verdere reacties.

joene27

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2004
Berichten
6
Hallo,

Ik heb het volgende probleem:Als ik een dat DVD brand op een DVD+R (Bulkpaq of nashuatec), dan gaat het branden wel goed, en lezen op een DVD speler in een andere Computer gaat niet goed, dan geeft hij leesfouten, ik heb een Pioneer DVR-106D brander.
Ik brand de DVD met nero 6.0 en sluit de DVD wel netjes af, ik snap er niets van?

Kan iemand mij helpen???


Joene
 
Het kan zijn dat dit een oudere PC is met een ouder type DVD.
Deze kunnen niet alle DVD's lezen.
 
Dat kan zijn maar op mijn eigen DVD speler in mijn nieuwe PC geeft deze ook fouten.
 
Probeer het eens met philips of arita of platinum dvd + schijfjes.

Zelf test ik altijd met philips dvd+rw

groetjes speedtouch
 
Ik ben in bezit van een splinternieuwe computer van de "Aldi". Ook ik heb het probleem, dat wanneer ik een dvd of svcd met "Nero 6.3.0.2" brand, de dvd-rom deze schijven niet kan lezen. Brand ik ze met met "Instant cd/dvd" van Pinnacle, is er niets aan de hand en worden ze vlot gelezen door de dvd-rom. Overigens mijn dvd-recorder heeft geen probleem met de schijven noch van "Nero" noch van "Instant cd/dvd". Het maakt niets uit, welk merk cd's of dvd's ik gebruik.
Hebben hier meer mensen problemen mee?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook een ALDI Pc, en dit lijkt inderdaad op hetzelfde probleem, als er mensen zijn met een oplossing hiervoor dan hoor iik het graag
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan