Audio uploaden - Frontpage 2000

Status
Niet open voor verdere reacties.

diavata

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2003
Berichten
14
Hi,

Maanden geleden heb ik div. audio samplers geupload... werkte prima! Nu wil ik ze vervangen door nieuwe audio en dit lukt dus niet... Ik krijg steeds deze melding:

Er is een fout opgetreden bij het verkrijgen van toegang tot de Frontpage - webbestanden.
Webbeheerders, raadpleeg het systeemlogboek bestand van de server voor meer details.

Weten jullie wat er aan de hand is?

Groetjes
Diana
 
Waar staat je site?
Mogelijk een tijdelijke error bij de host.

Hoe is de upload gedaan, zelfde manier als vorige keer?

Kun je wel overige bestanden, bv nieuwe pagina uploaden?

:cool:
 
Mijn site:

www.dark-tranquillity.nl

ik heb het net nog een keer geprobeerd, met hetzelfde resultaat... ik snap er niets van...!

het punt is dat ik de mp3 files niet in mijn web krijg. ik klik op 'bestand' dan 'importeren' vervolgens op 'bestand toevoegen'... ik selecteer het mp3 bestand dat ik in mijn web wil hebben en klik op 'openen' dan op 'ok' en dat is het moment dat ik de foutmelding krijg zoals in mijn eerste post omschreven... :(

ik hoop dat iemand weet wat te doen...!
 
Probeer het eens zonder spaties in de bestandsnamen, vergeet niet ook de links op de site aan te passen.
 
helaas staan er geen spaties in. het mp3 bestand heet hedon.mp3 dus daar kan het probleem niet zitten... :confused:
 
En via een los FTP programma? Heb je dat al geprobeerd? Heb je nog wel genoeg ruimte op de server?
 
ruimte heb ik nog genoeg... ik gebruik nog geen 1/5!

hoe werkt een los FTP programma? *leek*
 
Via een FTP programma (WS-FTP, Coffeecup FTP) maak je verbinding met de server. Via drag and drop (slepen dus) kun je bestanden overzetten.

Over het algemeen vind je op de hulppagina's van je provider/host een uitgebreide uitleg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan