Opnemen met dc 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

reginald57

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2004
Berichten
186
Ik heb een probleem als ik een video op mijn pc zet met pinnacle en een dc10 capture kaart.
Na ca.26 minuten wordt de opname gestopt en sluit het prog.
Dit probleem is plotseling opgetreden, ik heb er nooit eerder last van gehad.
Ik heb toen systeemherstel gedaan maar dat heeft niet geholpen, hierna heb ik mijn harde schijf laten controleren en daar bleek dat een schijfcluster beschadigd was, dit is inmiddels hersteld.
Ik heb pinnacle verwijderd en toen opnieuw geinstalleerd, maar ook dit hielp niet.
Alle updates van XP en pinnacle heb ik, dus daar kan het niet aan liggen.
Ik weet nu niet of het aan mijn pc ligt of aan pinnacle.
Ik gebruik studio 8.
Hopelijk weet iemand wat ik nog meer kan doen.

Ray.
 
De schijf waarop je het bestand plaatst, is dat een FAT32 of een NTFS partitie? FAT32 kan een bestand aan van maximaal 4 GB.
 
Alles is ntfs, ik draai met Xp-home. het probleem is ineens ontstaan zonder dat ik wat veranderd hebt op mijn pc. Ook niks geinstalleerd ofzo. Normaal kan ik tot 3 uur video gaan.
Alle films die staan op een andere fysieke hd.

Ray
 
Download en installeert u de laatste drivers voor uw grafische kaart.
wat wij u aanraden is om het volgende programma te downloaden
http://safsquad.com/Files/EndItAll2.zip
Met dit programma sluit u in 1 keer alle active achtergrond programmas
wat ook raadzaam is indien het weer niet lukt met uw eigen project uw project opnieuw te beginnen dus opnieuw capturen en dan weer bewerken , dat uw project fouten veroorzaakt kan gebeuren door de vele achtergrond programmas
Zet uw beeldscherminstellingen op 800x600 en 16bits kleuren en probeert u het dan nogmaals.
Ik raad u aan om de PPE-tool te downloaden en te installeren van onze website(www.pinnaclesys.com)
Download en installeer Directx 9 van http://www.microsoft.com/directx.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan