Xear 3d

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kenju

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2001
Berichten
796
Hallo,
Ik heb een onboard C-media geluidskaartje. Bij de installatie zat hier in het begin een tooltje bij, genaamd Xear 3d, waarmee je wat instellingen kan aanpassen. Enige tijd geleden, heb ik het weggehaald, omdat ik het toch niet gebruikte. Echter zou ik het nu weer terug willen hebben. Weet iemand of het ergens zo apart te downloaden is? Ik krijg het namelijk niet opgegoogled.
Of moet ik mijn kaartje maar vanaf de cd weer opnieuw installeren, in de hoop dat ik het weer terugheb (ik zou het dus liever ergens downloaden, is toch wat makkelijker)?
 
Heb je al bij de drivers gekeken (evt. van internet) of het daar bij zit? Ik heb ook even in google gezocht maar verder dan een handleiding ben ik niet gekomen :(.
 
Ja, had ik al geprobeerd. De nieuwe drivers van C-media brengen het Xear/progje niet met zich mee. Ook ik kom dus niet verder dan zo´n pdf-handleiding met google.
 
Ik denk dat je dan pech hebt. Ik neem aan dat je de drivers niet (meer) op cdrom hebt. Of er moet nog iemand zijn die het ergens weet te vinden.
 
Geplaatst door Kenju
Ja, had ik al geprobeerd. De nieuwe drivers van C-media brengen het Xear/progje niet met zich mee. Ook ik kom dus niet verder dan zo´n pdf-handleiding met google.
Vertel eens wat voor pc je hebt?
Medion bijvoorbeeld gebruikt ook iets dergelijks, en dan heb je de nodige bestanden reeds op je HDD staan om dit te herinstalleren. :)
 
Mijn Hercules geluidskaart wordt ook herkend als C-media en bij de mixer zit ook het tooltje Xear-3d ingebakken. Kan niet missen...

Bij Hercules.com kun je de nieuwste drivers downloaden. Moet daar nog wel ff bepalen welke type geluidskaart je hebt
 
Mijn Hercules geluidskaart wordt ook herkend als C-media en bij de mixer zit ook het tooltje Xear-3d ingebakken. Kan niet missen...

Bij Hercules.com kun je de nieuwste drivers downloaden. Moet daar nog wel ff bepalen welke type geluidskaart je hebt

Ik heb een link gevonden op google en heb hem gedownload en het werkt perfect
als je er bent neem dan de middelste knop [download] in het groen :thumb:

https://rs292l3.rapidshare.com/#!do....rar|17837|R~C49A0C84BDE67A7BAA0EF598FC03077E
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan