usb probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

daglicht

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2003
Berichten
11
Ik heb een mp3 speler gekocht. Nu hoef ik alleen maar in te pluggen in de usb en vind hij nieuwe hardware. Maar nu staat er alleen in het systeem een onbekend apparaat met een gele uitroepteken. Het is een musicdisk van Napa. En dat zou er dus ook moeten staan. Is deze niet geschikt voor mijn computer? Ik draai op ME.
 
Lees de aanwijzingen, eerst de drivers installeren, dan pas de USB stick. Zonder drivers zal het alleen werken bij Windows 2000/XP.
 
usb

De drivers waren alleen nodig voor win98 maar ik heb geprobeerd toch te installeren maar nog geeft hij een onbekend apparaat aan. De goede naam( musicdisk) staat dan alleen bij software met installatie cdrom. Bij Systeem usb staat alleen onbekend apparaaat.
 
usb

mp3 is merk music disk usb flash disk/ mp3.
Type is: napa wp 100.
Hij is van mijn zoon die hem gekocht heeft bij de mediamarkt. Het was een goedkope.
 
Mja, ik vind er geen info over op internet. Een handleiding downloaden zit er dus zeker niet in.
 
usb

Ik denk dat hij hem maar moet ruilen voor een wat bekender merk. Ik heb op allerlei manieren al geprobeerd om de drivers te installeren maar steeds zonder resultaat. In elk geval bedankt voor de genomen moeite om mij te helpen. Ik had zelf ook al het internet afgespeurd maar kon hem ook nergens vinden.
Hier zit alleen een korte handleiding bij.:confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan