iets beters dan dvd shrink?? vast niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

mishamisha33

Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2004
Berichten
129
Pas geleden heb ik de laatste dvd shrink gedownload, en het bavalt mij fantastisch. volgens mij is er niks beters, en ik ben ook niet echt op de hoogte van wat er allemaal is. Maar is er iemand die toch iets beters weet, en die dit programma bagger vindt?? :eek:
 
Dvdshrink is goed en gratis, zelf maak ik gebruik van Dvd2one dit is een heel goed progamma en vrij simpel met veel mogenlijkheden, alleen deze is niet gratis.

groetjes speedtouch
 
ik heb ook net dvdshrink gedownload.
nu wil ik een dvd verkleinen, maar verandert er dan niets wat de film betreft? zie je er niets van?
En hoe doe ik het. Doet hij hem automatisch verkleinen als ik hem in op de harde schijf zet? Moet ik dan backup aanklikken?
je ziet het, ik heb er niet veel verstand nog van!
 
De nieuwste versie van DVD-shrink kiest automatisch bepaalde instellingen. Dit wil niet zeggen dat het ook de beste instellingen zijn.

DVD-shrink gaat meestal uit van de complete DVD, ik zelf haal meestal, via de re-author optie, de onzin van de DVD. Denk aan reclame, trailers enz.
 
als je een film wilt rippen is het inderdaad het beste om alleen de main movie met de re-author knop te selecteren met de bijbehorende subtitles en geluidssporen. De reden om de dvd 'af te slanken' is omdat je het op een normale dvdr wilt branden. (een gewone dvd bevat 2x zoveel data) Van kwaliteit verlies is op een normale tv nauwelijks of geen sprake omdat het scherm gewoon domweg te klein is. Als de film korter dan 2 uur duurt is het geen slecht idee -als je dat tenminst dan wilt- om de hele dvd te copieerren.

Als je de re-author knop gebruikt is het zeer raadzaam om een dubblecheck uit te voeren op de geselecteerde geluids sporen en ondertitelingen want ik ben al vaak genoeg voor de aap gelogeerd.. :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan